• הנחה
  • לאחרונה
פרחי מימוזה עוזבים טריבטים למנות חמות מחזיקי סיר סט של 2 חתיכות רפידות חמות לשלושות עמידות בחום למטבח לסירים חמים ומחבתות.

פרחי מימוזה עוזבים טריבטים למנות חמות מחזיקי סיר סט של 2 חתיכות רפידות חמות לשלושות עמידות בחום למטבח לסירים חמים ומחבתות.

 
ILS 2.00

כמות סחורה
זמין

~ 【100% חבל כותנה ארוג】 : כל מחצלות חמות לסירים ומחבתות ארוגים ביד מחבל כותנה של 100% , צביעה ידידותית לסביבה, ללא ריח ובטוח יותר * אירוע : שולחן אוכל, מפגשים בחוץ, מסיבות, חגים, שימוש יומיומי במשרדים, בתי קפה, מסעדות, חדרי לימוד, מלונות וכו '. מחזיקי סיר ארוגים של חבל כותנה 100% כותנה יהיו הבחירה האידיאלית שלך. כל חתיכה בעבודת יד, יפה וייחודית. * סופג ואנטי-החלקה : אריגת חבל כותנה יש ספיגת מים טובה, עמידות בשמן ועמידות להחליק, תוך שמירה על נקייה ומסודרת של הבית שלך. רענן את המטבח/הבית/בית החווה שלך עם פרקטיות ויופי כאחד.5 אינץ' וקוטר 1*מחצלות חמות 7 אינץ 'לסירים ומחבתות. * שיבוץ חום : עובי 0. ~ 【שימושים מרובים】 : המחצלות החמות עבור סירים ומחבתות יכולים לשמש כטריבטים, פיקסמטים, מוטות, תחתיות, מחזיקי פאן, גם תפאורה מושלמת לבית/בית חווה.5 אינץ' וקוטר 1*מחצלות חמות 7 אינץ 'לסירים ומחבתות. אנו נשיב תוך 24 שעות!. עבודת יד ומעודנת בלבד, כל יצירה היא ייחודית. מפרט : גודל : קוטר 7. מחצלות חמות אלה עבור סירים ומחבתות הם עבים מאוד, עמידים בחום, רכים, לא מחליקים, סופגים, עמידים לבלאי ועמידים, וניתן להשתמש בהם מחדש. זה מתאים מאוד למטבח הביתי שלך, ומושלם לשימוש יומיומי בשולחן אוכל, משרד, בית קפה, מסעדה, לימוד, מלון, משרד עסקים, חתונה, מסיבה, איסוף, ארוחת ערב חיצונית וכו '~ 【מתנה נחמדה : החם שלנו מחצלות לסירים ומחבתות הן יפות ופונקציונליות, ועונות על הצרכים היומיומיים של רוב האנשים. קל לניקוי, פשוט נגב את הפלסה עם בד לח או שטיפת ידיים במי סבון קרים ובייבש אוויר. ~ 【גודל שני לכל】 : כולל : קוטר גדול בגודל 9. גדלים שונים יכולים לעמוד במטבח שלך לדרישות סכו"ם שונות. שני גדלים מתאימים לסירים או מחבתות רגילים או גדולים יותר, צלחות וכו '.45 בחומר : חבילת חבל כותנה כלולה : 1x רפידות חמות בגודל רגיל (7.27 אינץ ', שיכול למנוע ביעילות את גודל השולחן. קל לניקוי, פשוט נגב את הפלסה עם בד לח או שטיפת ידיים במי סבון קרים ובייבש אוויר. * עיצוב יצירתי : כל טריבה עבור סירים ומחבתות חמים מגיעה עם דפוס מודפס להפליא שמוסיפים יותר צבע וסגנון טבעי לשולחן האוכל ולמטבח שלך. ~ 【100% חבל כותנה ארוג】 : כל מחצלות חמות לסירים ומחבתות ארוגים ביד מחבל כותנה של 100% , צביעה ידידותית לסביבה, ללא ריח ובטוח יותר.09 אינץ') 1x מחזיקי סיר גדולים (9. יישום : * פונקציה : יכול לשמש כטריבט, פלאקמט, מחזיק סיר, רכבת, מחזיק פאן, כרית חמה, Aslo עיצוב בית/עיצוב בית חווה. מחצלות חמות אלה עבור סירים ומחבתות הם עבים מאוד, עמידים בחום, רכים, לא מחליקים, סופגים, עמידים לבלאי ועמידים, וניתן להשתמש בהם מחדש. שירות איכותי : אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו.45 אינץ ') הדפסה : הדפסה חד צדדית : * תרגול : שני גדלים מתאימים לרוב הסירים , מחבתות, צלחות, כוסות ועוד.~ 【גודל שני לכל】 : כולל : קוטר גדול בגודל 9.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים