• הנחה
  • לאחרונה
2 מחזיקי סבון ניידים, מחזיק סבון נסיעות, קופסת פלסטיק לבנה לבנה עם מכסה סיליקון לחדר כושר, קמפינג, טיולים רגליים, חופשה, שהייה במלון או נסיעה.

2 מחזיקי סבון ניידים, מחזיק סבון נסיעות, קופסת פלסטיק לבנה לבנה עם מכסה סיליקון לחדר כושר, קמפינג, טיולים רגליים, חופשה, שהייה במלון או נסיעה.

 
ILS 0.33

כמות סחורה
זמין

הם מושלמים לקמפינג, טיולים רגליים, חופשות, שהייה במלון או כל מצב אחר בו ייתכן שתצטרך להביא סבון משלך מחזיקי סבון אלה עשויים מפלסטיק ABS לבן ומגיעים עם מכסה סיליקון שהוא אטום לדליפות ועמיד. 【השתמש】 : מחזיקי הסבון מתאימים למגוון פעילויות חיצוניות ופנימיות, כמו קמפינג, טיולים רגליים, אופניים, שחייה, חדר כושר, ספא, מלון ונסיעות. אתה יכול להשתמש בהם כדי לאחסן את הסבון, השמפו, המזגן או פריטים קטנים אחרים הזקוקים להגנה מפני לחות או נזק. המכסים עשויים סיליקון, שהוא גמיש, לא רעיל וקל לניקוי. זה גם קל לניקוי, פשוט לשטוף במים ולתת לו להתייבש. 【עיצוב】 : מחזיקי הסבון נועדו להיות אטומים לדליפות ואטומים, שיכולים למנוע את הרטיבות הסבון או להמיס, ולשמור עליו רענן והיגייני. 【עיצוב】 : מחזיקי הסבון נועדו להיות אטומים לדליפות ואטומים, שיכולים למנוע את הרטיבות הסבון או להמיס, ולשמור עליו רענן והיגייני. 【עיצוב】 : מחזיקי הסבון נועדו להיות אטומים לדליפות ואטומים, שיכולים למנוע את הרטיבות הסבון או להמיס, ולשמור עליו רענן והיגייני. 2 מחזיקי סבון ניידים הם פיתרון מעשי ובמחיר סביר לשמירה על סבון בטוח ונגיש תוך כדי תנועה. 【השתמש】 : מחזיקי הסבון מתאימים למגוון פעילויות חיצוניות ופנימיות, כמו קמפינג, טיולים רגליים, אופניים, שחייה, חדר כושר, ספא, מלון ונסיעות. מחזיקי סבון אלה הם תוספת נהדרת לכל תיק כושר, תרמיל או ערכת נסיעות. כיסוי הסיליקון אטום לטפטוף, כך שהוא לא יכריע אף אחד מהפריטים שלך במזוודה. אתה יכול גם לשתף אותם עם המשפחה או החברים שלך, או להשתמש בהם למטרות שונות. 2 מחזיקי סבון ניידים מארזים מושלמים לכל מי שאוהב לטייל ורוצה לשמור על סבון נקי ובטוח שלהם תוך כדי תנועה. 【גודל】 : כל מחזיק סבון מודד 3.13 אינץ '(L x W x H), שהוא קומפקטי ונייד. בניית הפלסטיק הלבן של ABS של מחזיק הסבון קלה ועמידה. 【גודל】 : כל מחזיק סבון מודד 3. זה יכול לעמוד בקפדנות הנסיעות ולא יסדק או ישבר בקלות. כדי להשתמש במחזיק הסבון, פשוט פתח את המכסה, הניח את הסבון בפנים וסגור את המכסה בצורה מאובטחת.【עיצוב】 : מחזיקי הסבון נועדו להיות אטומים לדליפות ואטומים, שיכולים למנוע את הרטיבות הסבון או להמיס, ולשמור עליו רענן והיגייני.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים