• הנחה
  • לאחרונה
מד לחץ נוזל מלא לחץ הידראולי מד לחץ כפול בקנה מידה נוזל מד לחץ למילוי 0-6000PSI 0-40MPA משאבת אוויר לחץ על מדד צלילה מדד המנומטר.

מד לחץ נוזל מלא לחץ הידראולי מד לחץ כפול בקנה מידה נוזל מד לחץ למילוי 0-6000PSI 0-40MPA משאבת אוויר לחץ על מדד צלילה מדד המנומטר.

 
ILS 0.33

כמות סחורה
זמין

צבע : כפי שמוצג תמונה.⏱ 【חומרים איכותיים】 : מד זה בלחץ גבוה העשוי מארז נירוסטה ופליז, עמיד בפני קורוזיה ומתקשה להישאר שימושי לאחר שעות שימוש ארוכות. ⏱ 【עמיד בפני קורוזיה】 : החוגה המעגלית סגורה במקרה פלדה למניעת קורוזיה ומילוי הגליצרין מסייע בהפחתת העיבוי, הפעימה והרטט. חומר : פלדת אל - חלד. ⏱ 【סולם ברור】 : חיוג חי וסולם ברור העשוי ממד לחץ משאבת אוויר, קריאה מדויקת; תכנון מכני לא נותן לך שום פחד מכישלון דיגיטלי. ⏱ 【ישים】 : משמש לנוזל שאינו מאכל, לחץ, מדידת טמפרטורה של גז ונוזל (מכיוון שחלק החיבור הוא פליז, אנא אל תמדוד חומרים מאכלים). טווח המדידה המקסימלי : 0-6000 psi, 0-40mpa. ⏱ 【חומרים איכותיים】 : מד זה בלחץ גבוה העשוי מארז נירוסטה ופליז, עמיד בפני קורוזיה ומתקשה להישאר שימושי לאחר שעות שימוש ארוכות. 1 x מדובר במשאבה. ⏱ 【עמיד בפני קורוזיה】 : החוגה המעגלית סגורה במקרה פלדה למניעת קורוזיה ומילוי הגליצרין מסייע בהפחתת העיבוי, הפעימה והרטט. משקל : בערך 90 גרם. ⏱ 【טווח לחץ】 : טווח מדידה מקסימלי : 0-6000 psi, 0-40mpa, המשמש במערכות הידראוליות ופנאומטיות כמו גם על כל מסחרי או תעשייתי. ⏱ 【טווח לחץ】 : טווח מדידה מקסימלי : 0-6000 psi, 0-40mpa, המשמש במערכות הידראוליות ופנאומטיות כמו גם על כל מסחרי או תעשייתי.


מאפייני הסחורה

Material:
stainless steel Color

קונים כמו שהם אוהבים