• הנחה
  • לאחרונה
שרביט סדרה מקצועי ברזל 1 אינץ 'ברזל נטול מהדק | חבית קרמיקה דו-יומית ארוכה במיוחד שנשארת חמה. עוסק שיער/יצרנית גלים מאת מנטה. מתח כפול מוכן לטיולים.

שרביט סדרה מקצועי ברזל 1 אינץ 'ברזל נטול מהדק | חבית קרמיקה דו-יומית ארוכה במיוחד שנשארת חמה. עוסק שיער/יצרנית גלים מאת מנטה. מתח כפול מוכן לטיולים.

 
ILS 79.97

כמות סחורה
זמין

חום מקצועי של 430 מעלות, נהדר לסוגי שיער דקים, בינוניים ועבים חבית 7 אינץ 'ארוכה במיוחד לגמישות בסגנון. אחיזת גומי מפוארת לסטיילינג נוח. מתח כפול (120-220 V). חבית מיוצרת מקרמיקה טורמלין יונית לגימורים בריאים ונטולי פריז. ✅ חום מקצועי של 430 מעלות לכל סוגי השיער - לא יותר מנחש מה הכי טוב לשיער שלך. מערכת תנור כפול מקצועית לחום עקבי תוך כדי סטיילינג. חום קבוע מאפשר גם תלתלים וגלים שנמשכים כל היום. חוט מקצועי בגודל 8. חום מקצועי של 430 מעלות. קצה מגניב כדי להגן עליך מפני שריפת אצבעותיך.System מערכת Hourshours. מיוצר עם אחיזה גומי רכה לתחושה מפוארת ומקצועית תוך כדי סטייה. ✅ חבית ארוכה יותר לסטיילינג מהיר - החבית הארוכה הנוספת של הברזל שלנו, מבטיחה שהשיער לא חופף וכי החום מופץ באופן שווה לכל גדיל. הגדרת חום מקצועית אחת שהיא נהדרת לכל סוגי השיער. אם יש לך בעיות, שאלות או זקוק לחילופי אחריות/תמיכה באחריות מהירה, או טיפים לשימוש של סטייליסט מקצוען, פשוט יידע אותנו - אנו מטפלים מאוד בלקוחות שלנו. יש צורך בפחות זמן על השיער שפירושו פחות נזק לחום. ✅ אחריות לשנה ושירות לקוחות ללא דאגות-אנו עומדים מאחורי המוצרים שלנו 100% . חביות קרמיקה, יוניות וטורמלין מייצרות גימורים בריאים ומבריקים בכל פעם. ✅ משמש ב -10,000+ סלונים מקצועיים - שרביטי הסללינג שלנו מיועדים לעמידה בשעות של שימוש יומיומי.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים