• הנחה
  • לאחרונה
5 ספורקי פלדה אל חלד- עקומת מזלג אל חלד חזקה במיוחד עקומת מזלג ארגונומית עם קצה משוננת על מזלג- קערת כף עמוקה- נהדרת לקמפינג, נסיעות וכל תרחישים ב- Go.

5 ספורקי פלדה אל חלד- עקומת מזלג אל חלד חזקה במיוחד עקומת מזלג ארגונומית עם קצה משוננת על מזלג- קערת כף עמוקה- נהדרת לקמפינג, נסיעות וכל תרחישים ב- Go.

 
ILS 0.33

כמות סחורה
זמין

יש גם קצה משונן בצד המזלג שהוא חד מספיק כדי לחתוך אוכל, אך לא יחתוך אותך המזלג כפוף להקל על איסוף האוכל, הכף עמוקה והסכין חדה מספיק כדי לחתוך אוכל אבל לא אתה!. Lifetime Guarentee : ההבטחה שלנו כלפיכם שאנו מספקים רק את הספורגיות הנירוסטה העמידות ביותר שעדיין בשוק. המזלג כפוף להקל על איסוף האוכל, הכף עמוקה והסכין חדה מספיק כדי לחתוך אוכל אבל לא אתה!. כל חוסר שביעות רצון מעמידותם של ספורקים אלה ותקבל החזר מלא או החלפה. Lifetime Guarentee אלה הם סורקי הנירוסטה החזקים ביותר שעדיין פגעו בשוק. מזון בטוח ומדיח כלים בטוח נירוסטה. Lifetime Guarentee : ההבטחה שלנו כלפיכם שאנו מספקים רק את הספורגיות הנירוסטה העמידות ביותר שעדיין בשוק. לספורקים אלה יש עיצוב ארגונומי עם עקומה על המזלג וכף עמוקה יותר. סט Spork של Tritanware נירוסטה מגיע בחבילה של 5. הכל בכף אחת, מזלג וסכין, מה שמקל על הניהול והניקוי.קשה מאוד לכופף ספורקי נירוסטה חזקים, עמידים ואמינים. הכל בכף אחת, מזלג וסכין, מה שמקל על הניהול והניקוי. כדי להוכיח שאנחנו לא צוחקים, אם אינך מרוצה מעמידותם של ספורקים אלה, אתה יכול ליצור איתנו קשר ולקבל החזר מלא או החלפה. קשה מאוד לכופף ספורקי נירוסטה חזקים, עמידים ואמינים. כל חוסר שביעות רצון מעמידותם של ספורקים אלה ותקבל החזר מלא או החלפה.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים