• הנחה
  • לאחרונה
חשמלי יבלת מסירי רגליים, נטענת חשמלי רגל יבלת מסיר פדיקור ערכות עם16 ב 1, מסיר עור יבש עבור חלק יותר רגליים * רגל טיפול לעור מת אידיאלי מתנה.

חשמלי יבלת מסירי רגליים, נטענת חשמלי רגל יבלת מסיר פדיקור ערכות עם16 ב 1, מסיר עור יבש עבור חלק יותר רגליים * רגל טיפול לעור מת אידיאלי מתנה.

 
ILS 19.99

כמות סחורה
זמין

1 מדריך למשתמש זה יכול בקלות לשלוט, שלה מהירות כבקשתך, מהיר או איטי, יותר נוח ובטוח יותר. ערכת פדיקור 1 (16 ב-1). מה תקבלו * מסיר יבלת כף רגל חשמלית פי 1 + רולים פי 3 +כבל יו אס בי פי 1+תיק אחסון 1+1. החלפת פעולה הוא מאוד פשוט, ואלה טחינת ראשי הם עמיד למים וקל לניקוי. זה יכול בהחלט להסיר רגל עור, עור מת, גלד, עור קשה, לציפורן, וכו'. אתה יכול לבחור מתאים טחינת ראש על פי עור לטיפול. 3 ראשי שחיקה * חשמלי יבלת מסיר עם שלושה רולר ראשי : שני בסדר חול טחינת ראש להשתמש לטיפול יומיומי, אחד מחוספס חול טחינת ראש יכול מסיר מחוספס עור מת.1 מסיר יבלות חשמלי. זה לוקח רק 1 שעה לטעינה באמצעות כבל טעינה, וזמן השימוש הוא 100 דקות. זה מתאים לנשים לקחת רגל טיפול בבית. הם יכולים ליהנות ממיץ כף הרגל בבית מבלי לצאת.), קשה ועמיד פדיקור כלים אשר יכול לענות על מגוון רחב של פדיקור הצרכים. את רגל קובץ חשמלי הוא פדיקור תוכנן במיוחד עבור נשים;.16 ב 1 סט כלי פדיקור מנירוסטה(צרצור כף רגל, סכין גילוח, מגרד, מלטשת, מקרצף, מסיר יבלת, גוזז כף רגל, קובץ כף רגל וכו')., להפוך את הרגליים חלקות. הם יכולים ליהנות ממיץ כף הרגל בבית מבלי לצאת. ??*הפתעה מתנה * את רגל קובץ חשמלי הוא פדיקור תוכנן במיוחד עבור נשים, עם קטן וקל משקל עיצוב, קל לתפעול,יכול מסיר עור מת או יבלות, הבאת שלה חלק יפה רגליים, זה הוא מתנה טובה עבור נשים ואמהות.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים