• הנחה
  • לאחרונה
Sautop Bstenky 100 pcs חתיכות צמיג בורג קרביד, צמיגי אופניים אנטי-חלקה צמיגי גלגל צמיג גלגל חתיכות שלג עם כלי התקנה, דוקרנים למשאית רכב אופנוע טרקטורונים ATV.

Sautop Bstenky 100 pcs חתיכות צמיג בורג קרביד, צמיגי אופניים אנטי-חלקה צמיגי גלגל צמיג גלגל חתיכות שלג עם כלי התקנה, דוקרנים למשאית רכב אופנוע טרקטורונים ATV.

 
ILS 3.00

כמות סחורה
זמין

תיאור : עשוי סגסוגת קשה, סופר עמיד גדלים : חיתוכי צמיג השלג נמדדים באורך 12 מ"מ/ 0.09 אינץ ', הגודל הקומפקטי מתאים מאוד לאופניים, אתחול, אופנוע ועוד; אנא בדוק את פרטי הממד בעיון לפני שתזמין אותם;. קל להתקנה, עם מקדחה מסוימת, הוא יכול להתאים היטב לצמיגי רכב. מפרט : שם : סוליות צמיגים של שלג חומר : סגסוגת קטגוריה : ציפורניים גודל : בערך 12 מ"מ יישום : משאיות, אופנועים, כלי רכב מחוץ לכביש, סוליות נעליים וכו '. מתאים לרוב הצמיגים, הגדל את החיכוך למכוניות, משאיות, אופנועים וכו ', ומשפר את יכולות השטח הקיצוניות. לחץ קרקע נמוך, ידידותי לסביבה ומינימום השפעה.47 אינץ 'וקוטר 4 מ"מ/ 0.16 אינץ', וקוטר הקצה הוא בערך. ניתן להסיר אותו בעדינות ולאחסן לשימוש עתידי. היקף היישום : ניתן להשתמש בו על צמיגי אופניים, רכב ואופנוע כדי להביא עמידות בפני החלקה טובה. ניתן להתקין אותו על הסוליה כדי למנוע החלקה בעת הליכה על קרח. חומר : אלומיניום, פלדת פחמן וחומרי סגסוגת קשה, עם קשיות גבוהה, חוזק גבוה, עמידות, קשיחות טובה וביצוע מעולה. חבילה כלולה : 100 יחידות צמיג שלג דוקרנים +כלי התקנה של 1 pcs.קל ומהיר להתקנה : ברגי הרבעה של צמיגי הסגסוגת הקשים קלים מאוד להתקנה עם כלי ההתקנה הכלול, פשוט הניחו את הבורג על מכונת המקדחה עם שרוול המתכת, ואז לקדחו את הבורג לצמיג, נוח וזמן- חִסָכוֹן.


מאפייני הסחורה

Name:
Snow sole tire cleats Material

קונים כמו שהם אוהבים