• הנחה
  • לאחרונה
מגרפה עם פרעושים חול, מרפסת חול מפלדת אל חלד, ידית באורך 47 אינץ ', סיפטר שיניים כריש מתקפל לחוף, לוכד סרטן חול עם דלי מתקפל.

מגרפה עם פרעושים חול, מרפסת חול מפלדת אל חלד, ידית באורך 47 אינץ ', סיפטר שיניים כריש מתקפל לחוף, לוכד סרטן חול עם דלי מתקפל.

 
ILS 57.60

כמות סחורה
זמין

אנו מציעים חלקי חילוף, אנא צור איתנו קשר אם יש בעיות והמלצות מתאים יותר לאיסוף בורי חול. אנו מציעים חלקי חילוף, אנא צור איתנו קשר אם יש בעיות והמלצות. חיסכון בחלל, 55 אינץ 'בשימוש, רק 15. 【ניתן להתקפל לנסיעות】 סרגל ידית ניתוק לשלושה חלקים, חיבור פלאגין, קל לנשיאה עם דיג או ציוד חיצוני. לחפור בקלות בחוף מבלי לפגוע בפרעושים חול. חיסכון בחלל, 55 אינץ 'בשימוש, רק 15. להפחית את כיפוף הגוף. 【ניתן להתקפל לנסיעות】 סרגל ידית ניתוק לשלושה חלקים, חיבור פלאגין, קל לנשיאה עם דיג או ציוד חיצוני. קל לשאת במכונית. 【תזכורת אנא】 אנא התקן את הידית והברג נכון לפני השימוש. 【מפלדת אל חלד מוצקה】 מגרפת פרעשי החול מעוצבת עם 304 פלדת אל חלד, ביצועים אנטי-רוסט מעולים, עמידים יותר מאלומיניום אנודייז, שנמשך זמן רב בשמש ומים מלוחים רוחב 15 אינץ 'עם פתיחה גדולה של 7 אינץ'. Laberser יעיל ומוצק】 פרעוש חול לוכד מרותך בצורה חלקה ואין מקום ריתוך, קצה שיניים בוטה, מקבל מנוף נהדר לחפור עמוק. עם דלי מתקפל, לשלב מראה עם מעשיות, מעולה עד מנופה, לולים עוף, פגזים, שיני כריש ו 【ידית גומי ללא החלקה】 ידית ללא החלקה מאפשרת לך להשתמש במגרפה של סרטני החול, שימוש תכוף מבלי להחליק, לספק אחיזה חזקה. Laberser יעיל ומוצק】 פרעוש חול לוכד מרותך בצורה חלקה ואין מקום ריתוך, קצה שיניים בוטה, מקבל מנוף נהדר לחפור עמוק.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים