• הנחה
  • לאחרונה
דלו נסיעות כלי סט,4 יחידות מזלג כף סכין סט עם מקרה,18/8 נירוסטה לשימוש חוזר נייד סכום כלי כסף סט לארוחת צהריים, משרד, ורוד

דלו נסיעות כלי סט,4 יחידות מזלג כף סכין סט עם מקרה,18/8 נירוסטה לשימוש חוזר נייד סכום כלי כסף סט לארוחת צהריים, משרד, ורוד

 
ILS 2.00

כמות סחורה
זמין

3 3 יחידות סכין מזלג כפית סט-8.5 "ארוחת ערב סכין, 8. מדיח כלים בטוח, קל לניקוי.יש לנקות ולייבש את ערכת הכלים לאחר השימוש לשימוש היומיומי הבריא שלך, המאוחסן במקום יבש בשל עמידותו.מתאים לפיקניקים, מסיבות,טיולים,נסיעות, קמפינג.קל לנשאהמלא בגודל 4 יחידות סט עם מזלג,כפית, סכין, תיבת אחסון.,מפרט : צבע : שחור, ורוד רסיס*שחור רסיסחומר : 18/8 נירוסטהסט כלול : 1 מזלג + 1 כפית + 1 סכין + 1 תיבהממדים סכין : 8. לשמור על היגיינה ידידותית לסביבההשתמש כלי שולחן משלך לנקות את כלי השולחן מיד לאחר השימוש, אשר יסייע לשמור על היגיינה טובה. שביעות רצון להבטיח-אם יש לך כל בעיה עם המוצרים שלנו, לא להיות תהסס לפנות אלינו.מתאים עבור חיצוני אוכל, בית ספר, משרד, נסיעות, ארוחת צהריים.קל משקל וקל לנשיאה, חיסכון חלל ולהתאים תיק. 4 יחידות כלי חרס סט, נסיעות כלי עם מקרה,מתאים עבור נסיעות,משרד,קמפינג, בית ספר.באיכות גבוהה-עשוי 18/8 מזון כיתה נירוסטה עם ידית שחורה, שחור מקרה, נראה פשוט וקלסי. למה לבחור בנו?1.מתאים להתאמה עם שונה כלי שולחן.לפני השימוש בו בפעם הראשונה, בבקשה לנקות אותו עם נוזל שטיפת כלים כדי לשטוף את כל שאריות שנותרו מתהליך הייצור.1 אינץ טיפים : 1. חלודה הוכחה ולא רעיל. קל לניקוי, מדיח כלים בטוח.המרקם המט גורם לכל כלי השולחן להיראות מתקדמים יותר. לשימוש חוזר ובטוח-אמור לא לפלסטיק חד פעמי, חסוך כסף והגן על הסביבה.1" ארוחת ערב כפית. קל להתאים כלים וקופסאות ורודות עם קופסאות אוכל וכלי שולחן אחרים.


מאפייני הסחורה

Color:
Black,Pink sliver,Black sliver
Material:
18/8 stainless steel
Set Included:
1 fork + 1 spoon + 1 knife + 1 box
Dimension:Knife:
8.5inch Fork
☀Tips:
1.Before using it for the first time, please clean it with dish washing liquid to wash off any residue left from the manufacturing process.:
2.Please clean and dry the flatware set after using for your healthy daily use, Stored in dry place for its durability.:

קונים כמו שהם אוהבים