• הנחה
  • לאחרונה
בובה מעמד בד ראש פאה ראש בובה ראש פקק בד ראש בד ראש חסימה עם חור הר לייצור אריגת שיער וסטיילינג ראש בובה בובקין ראש קנבס.

בובה מעמד בד ראש פאה ראש בובה ראש פקק בד ראש בד ראש חסימה עם חור הר לייצור אריגת שיער וסטיילינג ראש בובה בובקין ראש קנבס.

 
ILS 1.67

כמות סחורה
זמין

עקב מדידה ידנית, אנא אפשר סובלנות בגודל 0 תכונות : הבסיס המשודרג יציב יותר והקצוות חלקים יותר. אתה יכול בקלות למקם את הסיכות ולתקן את הפאה. הוא יציב ועמיד, מתאים מאוד לייצור פאות. בנוסף, ניתן למקם אוזניות וכובעים. קל מאוד ונוח לשימוש, נהדר לייצור פאות, תיקון ייצור פאות, סטיילינג ותצוגה. התקנת ראש : לבסיס ראש הפאה יש חורי הרכבה (קוטר של כ -1 אינץ ') התואמים את רוב דוכני הפאה או החצובות בשוק. תכונות- חומר : פשתן ועץ גודל : 29x14 ס"מ/ 11. עקב מדידה ידנית, אנא אפשר סובלנות בגודל 0. התקנת ראש : לבסיס ראש הפאה יש חורי הרכבה (קוטר של כ -1 אינץ ') התואמים את רוב דוכני הפאה או החצובות בשוק. עם חורי הר ניתן להתקין אותו על הר הפאה. אתה יכול לשים סיכות ולהחזיק פאות בקלות. החלק החיצוני של ראש בובה זה מכוסה בד והחלק הפנימי מלא בתבואה. גודל : ראש בובה הפאה מעוצב על פי צורת הראש האנושי, וההיקף הוא 22, המתאים לרוב הפאות.חומרי חילונות גבוהים : החלק החיצוני של ראש חסימת בד הפקק עשוי מבד באיכות גבוהה, והפנים עשויים פקק, שהוא ועמיד. בנוסף, ניתן למקם אוזניות וכובעים. תכונות : הבסיס המשודרג יציב יותר והקצוות חלקים יותר. כמו כן, מתאים מאוד לתרגול בבית, תוכלו בקלות למקם סיכות ולתקן את הפאה. חומרי חילונות גבוהים : החלק החיצוני של ראש חסימת בד הפקק עשוי מבד באיכות גבוהה, והפנים עשויים פקק, שהוא ועמיד. עיצוב מקצועי : ראש חסימת בד מעוצב באופן מקצועי על פי צורת הראש של בני האדם, יש מראה מעודן יותר.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים