• הנחה
  • לאחרונה
Teencci שירותים ניידים לקמפינג, אסלה קמפינג מתקפלת ניידת עם מכסה, שירותים ניידים למבוגרים, שירותים נסיעות חיצוניות לטיולים רגליים, קמפינג, סירות, מכונית, דיג, חוף.

Teencci שירותים ניידים לקמפינג, אסלה קמפינג מתקפלת ניידת עם מכסה, שירותים ניידים למבוגרים, שירותים נסיעות חיצוניות לטיולים רגליים, קמפינג, סירות, מכונית, דיג, חוף.

 
ILS 1.33

כמות סחורה
זמין

שירותים רב -פונקציונליים : שירותים מתקפלים ניידים זה לא יכול לשמש רק כאסלה חיצונית, אסלה בקמפינג, אלא גם כשילוב אחסון ומושב, פח אשפה, שרפרף קטן, קופסת אחסון, שירותים מקורה לקשישים, א אישה בהריון הקיא דלי, שירותים נשים וגברים וכו ' שירותים רב -פונקציונליים : שירותים מתקפלים ניידים זה לא יכול לשמש רק כאסלה חיצונית, אסלה בקמפינג, אלא גם כשילוב אחסון ומושב, פח אשפה, שרפרף קטן, קופסת אחסון, שירותים מקורה לקשישים, א אישה בהריון הקיא דלי, שירותים נשים וגברים וכו '. מה אתה מקבל : 1x קמפויטואטואט, 1x תיק שימושי אטום למים, מדריך 1x, שקיות החלפת אסלה של 20 X; אם יש לך שאלות, אתה יכול ליצור איתנו קשר בכל עת. ניתן להשתמש בשירותים מתקפלים חיצוניים זה לא רק כאסלה בקמפינג, אלא גם כשילוב מושבי אחסון, פח אשפה, שרפרף קטן, קופסת אחסון, שירותים מקורה לקשישים, האישה ההרה הקיא, וכו ', מה שהופך את הנסיעות שלך לנוחות יותר ו. מה אתה מקבל : 1x קמפויטואטואט, 1x תיק שימושי אטום למים, מדריך 1x, שקיות החלפת אסלה של 20 X; אם יש לך שאלות, אתה יכול ליצור איתנו קשר בכל עת. אתה יכול לעשות זאת בחופשיות בחירת מיתוג סצינות הוא מאוד מעשי. הגודל הגדול יותר והרחבת מושב האסלה כדי להביא חוויה נוחה ומרגיעה יותר, ובעל יכולות אנטי-סתיו ודחיסה חזקות, שיכולות לשאת 400 פאונד. אנו מתמקדים בשיפור איכות השירותים בחוץ ומחויבים לספק פתרונות תברואה חיצוניים טובים יותר. אתה יכול לעשות זאת בחופשיות בחירת מיתוג סצינות הוא מאוד מעשי. אנו מעריכים לקוחות ומקווים שתהיה לך חווית קנייה שמחה!. אנו בוחרים שירותים ניידים באיכות גבוהה לקמפינג. חומרים איכותיים : שירותים ניידים זה עשוי מפלסטיק ABS באיכות גבוהה בגימור מט, מה שמשפר את עמידות ללא החלקה ושחיקה. שירותים אונדיים הם הבחירה הראשונה לחירום נסיעות בחוץ. זה קטן מאוד ושטוח, קל לאחסון, חוסך מקום מאוד ונוח לסחיבה לכל מקום שתרצו מתאים מאוד לפקקים, קמפינג, טיולים, רכיבה על אופניים, טיולים רגליים, דיג, שייט, טיולים למרחקים ארוכים, חופים, חיי חוץ, אתרי בנייה וכו ', מגיבים למקרי חירום בכל עת ובכל מקום. שירותים ניידים : אסלה הקמפינג מתקפלת ומשקלה 1 ק"ג. שירותים ניידים אלה יכולים לשאת בקלות לחיק הטבע, לא תופסת מקום, אלא מספקת גם את הנוחות של הבית.שירותים ניידים : אסלה הקמפינג מתקפלת ומשקלה 1 ק"ג.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים