• הנחה
  • לאחרונה
ערכת ספא ​​לנשים - סל מתנות נהדר לאירוע מיוחד - ימי הולדת, מתנות נוצריות לנשים, מורים, אחיות, מתנות פרישה. 7 מחשב ייחודי על ידי מגנוליה קולקטיב.

ערכת ספא ​​לנשים - סל מתנות נהדר לאירוע מיוחד - ימי הולדת, מתנות נוצריות לנשים, מורים, אחיות, מתנות פרישה. 7 מחשב ייחודי על ידי מגנוליה קולקטיב.

 
ILS 2.00

כמות סחורה
זמין

כל קופסת מתנה כוללת : ערכת ספא ​​מקסימה זו כוללת צעיף פריוויק-רך משיי, בקבוק מים מודפס, נר ריחני יסמין, יומן מודפס בג'ינגהאם, חמאת יד דבש וניל, שפתון שיאה מנדרין וכרטיס מודפס סביר ועם זאת מפואר : כל ערכת מתנות קולקטיבית של מגנוליה מפותחת על ידי הצוות שלנו בספרד ומעוצבת בזהירות ותשומת לב לפרטים הקטנים. ו אפשרויות מתנות רב -תכליתיות : מתאים לכל עונה, סט מתנות ספא ​​זה מתנה מתאימה למורים, אחיות, עמיתים לעבודה ועובדים להראות הערכה - ערכת הספא מושלמת בין אם אתם חוגגים יום הולדת, מקלחת לתינוק או פרישה, ערכת הספא שלנו היא מתנה מהורהרת ומעשית שכל אישה תעריך. דרך מפוארת לבטא את הטיפול וההערכה שלך ליקיריכם! מעוצב בזהירות ועם זאת סביר, מערך זה יכול להיות מותאם אישית עם הודעה בכרטיס המובלט בתוך הקופסה.מתנות נוצריות : מתנות גדולות באיכות גבוהה לנשים נוצריות. ו אפשרויות מתנות רב -תכליתיות : מתאים לכל עונה, סט מתנות ספא ​​זה מתנה מתאימה למורים, אחיות, עמיתים לעבודה ועובדים להראות הערכה - ערכת הספא מושלמת בין אם אתם חוגגים יום הולדת, מקלחת לתינוק או פרישה, ערכת הספא שלנו היא מתנה מהורהרת ומעשית שכל אישה תעריך. סביר ועם זאת מפואר : כל ערכת מתנות קולקטיבית של מגנוליה מפותחת על ידי הצוות שלנו בספרד ומעוצבת בזהירות ותשומת לב לפרטים הקטנים. מתנות נוצריות : מתנות גדולות באיכות גבוהה לנשים נוצריות. קופסת הספא הזו משלבת אסתטיקה יפהפייה עם ניחוחות מורכבים ומרגיעים לחוויה עצומה.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים