• הנחה
  • לאחרונה
קוצץ ציפורניים של סוטולה כלבים וגוזמים עם שומר בטיחות כדי להימנע מגזירת ציפורניים, להב חד כתער, קובץ ציפורניים חינם, כלי טיפוח מקצועי לחיות מחמד.

קוצץ ציפורניים של סוטולה כלבים וגוזמים עם שומר בטיחות כדי להימנע מגזירת ציפורניים, להב חד כתער, קובץ ציפורניים חינם, כלי טיפוח מקצועי לחיות מחמד.

 
ILS 2.67

כמות סחורה
זמין

אנו מחויבים לספק ללקוחותינו מוצרים ושירות טובים להב עצירת בטיחות מצמצם מאוד את הסיכון לחתוך ציפורניים קצרות מדי ולפגיעה בחיית המחמד שלך על ידי חיתוך למהיר. מגוון חיות המחמד הרלוונטיות הוא רחב מאוד, כולל כלבים וחתולים קטנים / בינוניים / גדולים. אנא אל תהסס לפנות אלינו אם יש לך שאלות עם קוצץ טיפוח הכלבים שלנו. זה מספיק חזק כדי לקצץ את הציפורניים של הכלבים או החתולים שלך עם חתך אחד בלבד, הוא יישאר חד לשנים לבוא לחתכים נטולי לחץ, חלקים, מהירים וחדים. ניתן לבחור צבעים מרובים : מגוון צבעים לבחירה. קובץ ציפורניים מיני חינם : קובץ ציפורניים מוסתר בחינם המאוחסן בנוחות בידית של קוצץ ציפורניים זה לחיות מחמד יאפשר לך ללטש ציפורניים חדות לשלמות. חומרים באיכות גבוהה : להבים חדים של כלב זה וציפורני הציפורניים של החתולים עשויים אל חלד באיכות גבוהה בעובי 3 מ"מ, שהוא עמיד ועוצמתי לקצץ את הציפורניים של הכלבים או החתולים שלך. ניתן לבחור צבעים מרובים : מגוון צבעים לבחירה. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו מוצרים ושירות טובים. אנא אל תהסס לפנות אלינו אם יש לך שאלות עם קוצץ טיפוח הכלבים שלנו. גוזמי ציפורניים של כלב וחתול זה קל משקל ונוח, שיכול להישאר בבטחה במקום בידיים שלך כדי להבטיח קלות שימוש ולמנוע ניכרים וחתכים מקריים. שומר הבטיחות כדי להימנע מסמרים חיתוך יתר : מנעול הבטיחות של קוצץ המחמד הזה ימנע מהילדים להשתמש בו אשר יעזור להימנע מהקיצוצים והנזקים המקריים. להב עצירת בטיחות מצמצם מאוד את הסיכון לחתוך ציפורניים קצרות מדי ולפגיעה בחיית המחמד שלך על ידי חיתוך למהיר. עיצוב ידידותי למשתמש : קוצץ כלב וחתולים זה לטיפוח מעוצב ארגונומי, מצופה גומי ועם ידיות חזקות שאינן החלקה. קובץ ציפורניים מיני חינם : קובץ ציפורניים מוסתר בחינם המאוחסן בנוחות בידית של קוצץ ציפורניים זה לחיות מחמד יאפשר לך ללטש ציפורניים חדות לשלמות.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים