• הנחה
  • לאחרונה
מרסס בידה בעבודת יד ידית יחידה בודד מרסס קר קיר קיר פליז פליז חיתול חיתול מכונת כביסה ראש מרסס מקלחת הוכחת חלודה ראש עם מחזיק נייר טואלט, לבן

מרסס בידה בעבודת יד ידית יחידה בודד מרסס קר קיר קיר פליז פליז חיתול חיתול מכונת כביסה ראש מרסס מקלחת הוכחת חלודה ראש עם מחזיק נייר טואלט, לבן

 
ILS 222.23

כמות סחורה
זמין

אנא קרא בבירור בעת ביצוע הזמנה תזכורת חממה : ★ בדוק שכל האביזרים הושלמו לפני ההתקנה. ★ אם אתה רוצה להזמין הזמנות גדולות, הזמנות מעורבות או פריטים מרובים, אנא אל תהסס לפנות אלי יכול לספק לך הנחות מוצרים. זהו פיתרון מושלם להיגיינה אישית יומית ואידיאלית לשטיפה נשית במהלך ההיריון ומחזור הווסת. ❤ הסמכת חברה : אנא רכוש את המוצרים שלנו בטנגאן. ★ למדידה ידנית של גדלים שונים יש שגיאה מסוימת. ❤ מטרות מרובות : מרסס בידה זה עם צינור הוא מחליף משחק אמיתי.❤ מטרות מרובות : מרסס בידה זה עם צינור הוא מחליף משחק אמיתי. מושלם למרחצאות, ספא או שימוש בתרסיס למקלחת. אידיאלי לניקוי אזור גופך האישי, רצפה, חיות מחמד, אמבטיה, השקה את הצמחים שלך, מרסס חיתול בד, מקלחת כלבים, ניקוי, שטיפה וכו '. אם יש לך שאלות לגבי המוצרים, אנא אל תהסס לפנות אלינו. ❤ חיסכון בחלל : מחזיק גליל רקמות לחדר אמבטיה עם כיסוי חוסך שטח ולגישה נוחה תוך שמירה על הגליל מפני אבק והוכחת חיית מחמד. אם יש לך שאלות לגבי המוצרים, אנא אל תהסס לפנות אלינו. זה יכול לשמש לניקוי חיתולי תינוקות, רחצה של חיות מחמד, ניקוי שירותים, פינות רצפה ומקלחת וניקוי פחי אשפה. זה יכול לשמש לניקוי חיתולי תינוקות, רחצה של חיות מחמד, ניקוי שירותים, פינות רצפה ומקלחת וניקוי פחי אשפה. אנו לוקחים אחריות מלאה על המוצרים בחנות זו. ❤ עיצוב הומני : מטוס אחסון יכול להחזיק מספר מוצרים בו זמנית, מה שגורם לאנשים להרגיש נוחים יותר. אם זה נרכש מחנויות אחרות, אנו לא נהיה אחראים לבעיות במוצר. אנא עיין במוצר בפועל! ★ הפרויקט עשוי להיות שונה במקצת מהתמונה בגלל הצגת אורות ותצוגות. אנא קרא בבירור בעת ביצוע הזמנה. הברז והצנרת הפנימית. הפיתרון המושלם להיגיינה אישית יומיומית תורם לאורח חיים בריא ומאושר .


מאפייני הסחורה

Style:
Contemporary
Faucet Type:
Bidet faucet
Feature:
Single Cold Water, Toilet Paper Holder
Installation Way:
Wall Mounted
Color:
White, Black
Bidet Spray:
Brass
Product Features:
1. Perfect for baths, spa or shower spray use.The perfect solution for everyday personal hygiene contributes to a healthy and happy lifestyle.:
2. Ideal for cleaning your personal body area, floor, pets,bathtub, water your plants ,baby cloth diaper sprayer, dog shower ,cleaning, rinsing, etc.:
Installation Tips:
Rinse the debris in the pre-embedded water pipe before installation to avoid clogging the faucet and internal piping.:
Warm Reminder:
★ Check that all accessories are complete before installation.:
★ Manual measurement of various sizes has a certain error. Please refer to the actual product!:
★ The project may be slightly different from the picture due to the display of lights and displays.:
★ If you want to order large orders, mixed orders or multiple items, please feel free to contact me so that we can provide you with product discounts. :

קונים כמו שהם אוהבים