• הנחה
  • לאחרונה
קלטת מחוזקת פיברגלס ABC 72 ממ x 450 רגל. סרט איטום קרטון קראפט. קלטת נייר של קראפט מעוצבת תעשייתית לאריזות בינוניות וקלות במשקל. דבק המופעל על ידי מים. חותם ניכר.

קלטת מחוזקת פיברגלס ABC 72 ממ x 450 רגל. סרט איטום קרטון קראפט. קלטת נייר של קראפט מעוצבת תעשייתית לאריזות בינוניות וקלות במשקל. דבק המופעל על ידי מים. חותם ניכר.

 
ILS 3.00

כמות סחורה
זמין

בשימוש נרחב : קלטת קראפט טבעית מומלצת לשימוש על משקל קל עד קרטונים ממוצעים של עד 30 פאונד קלטת קראפט מחוזקת פיברגלס 72 מ"מ x 450 רגל : קלטת איטום קרטון משובצת מאפשרת לך לאטום את החבילות שלך בקלות וללא דאגה.קלטת קראפט מחוזקת פיברגלס 72 מ"מ x 450 רגל : קלטת איטום קרטון משובצת מאפשרת לך לאטום את החבילות שלך בקלות וללא דאגה. דבק מופעל במים : דבק איכותי ברמת כיתה יוצר חותם בעל ביצועים גבוהים על המשלוחים שלך, ומעניק לך אריזה מאובטחת הרבה יותר הרבה יותר קונבנציונאלית לשמירה על תוכן החבילה נקייה מלכלוך והאלמנטים, ואף יותר מאובטח יותר. פתרון איטום יעיל ומצוין למטרות תעשייתיות. אידיאלי למי ששולח הרבה חבילות וזקוק למראה מקצועי או לאלה שעוברים ויהיה להם המון קופסאות. פתרון איטום יעיל ומצוין למטרות תעשייתיות. לקלטת נייר יש חיזוק פיברגלס, כך שהגיבוי נועד להתנגד לפיצול או לקרוע, ויוצר קלטת וחותם חזק לתחתית ולצידי החבילה או התיבה שלך. לקלטת נייר יש חיזוק פיברגלס, כך שהגיבוי נועד להתנגד לפיצול או לקרוע, ויוצר קלטת וחותם חזק לתחתית ולצידי החבילה או התיבה שלך. לחלופין, השתמש במכונת מתקן קלטות מחוסמת (נמכר בנפרד). חוטי פיברגלס חזקים במיוחד קשורים בין יריעות חוזק מתיחה גבוהות לשולי כוח נוספים. קל לשימוש : כדי למרוח, פשוט לחתוך לגודל, להרטיב את הצד הדבק של הנייר עם ספוג, בקבוק ריסוס או סמרטוט כדי להפעיל את הדבק ואז להיצמד לקופסה. דבק מופעל במים : דבק איכותי ברמת כיתה יוצר חותם בעל ביצועים גבוהים על המשלוחים שלך, ומעניק לך אריזה מאובטחת הרבה יותר הרבה יותר קונבנציונאלית לשמירה על תוכן החבילה נקייה מלכלוך והאלמנטים, ואף יותר מאובטח יותר.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים