• הנחה
  • לאחרונה
כרית חימום לחיות מחמד, בד אוקספורד עכבר אוקספורד צורה עגולה

כרית חימום לחיות מחמד, בד אוקספורד עכבר אוקספורד צורה עגולה

 
ILS 48.10

כמות סחורה
זמין

אל תאפשר לחוסר היכולת לטפל בעצמם, לתינוקות או לאנשים שאינם רגישים מספיק כדי להתחמם לשימוש 23 רמות טמפרטורה - כרית החימום החשמלית של PET יש 3 רמות התאמת טמפרטורה, אתה יכול לבחור את הרמה הנדרשת בהתאם לצרכים שלך. כרית חימום חשמלית לכלבים היא משקל קל וקומפקטי, קל לאחסון ונשיאה, כך שתוכלו להשתמש בה בביטחון.2 , and thecurrent Temperature Dindicator Flashes. אל תשתמש במחטים ובסכינים כדי לשרוט את בד החימום, אף אחד בחדר כאשר השימוש הקפדני בחשמל 2. 3 רמות טמפרטורה - כרית החימום החשמלית של PET יש 3 רמות התאמת טמפרטורה, אתה יכול לבחור את הרמה הנדרשת בהתאם לצרכים שלך. בד אוקספורד אטום למים - כרית החימום העגולה עשויה מבד אוקספורד אטום למים, כך שלא תצטרך לדאוג להירטב כשאתה משתמש בו. השתמש בביטחון - אם אתה משתמש בכרית לכלבים, חתולים או חיות מחמד אחרות, אל תדאג שציפורני חיות המחמד יגרדו את הכרית. מפרט : סוג פריט : חימום חימום חיות מחמד חומר : בד אוקספורד, מדד לבד : בערך. כרית חימום חשמלית לכלבים היא משקל קל וקומפקטי, קל לאחסון ונשיאה, כך שתוכלו להשתמש בה בביטחון. השתמש בביטחון - אם אתה משתמש בכרית לכלבים, חתולים או חיות מחמד אחרות, אל תדאג שציפורני חיות המחמד יגרדו את הכרית. משקל קל - מבנה קומפקטי. יישום - כרית החימום החשמלית העגולה מתאימה ככרית חימום לחיות מחמד, כרית דיג, כרית משרד, עם מעשיות.


מאפייני הסחורה

Item Type:
Pet Heating Pad
Material:
Oxford Cloth, Felt Cloth
Diameter:
Approx. 28cm/11.0in
Power:
8.5W
Maximum Temperature:
About 50℃
How to Use:
Instructionsforuseofthethirdgearswitch:
1.Afterpoweron,pressthebuttonforthefirsttimetoturnonthepower,outputallvoltageathightemperature(redlightison),output85%voltageatthesecondmediumtemperature(orangelightison),output70%voltageatthethirdlowtemperature(bluelightison),andshutdownforthefourthtime.:
2.Whenthemachineisturnedon,thefirsttimethekeyispressedfor3secondstoenterthe30minutetimer,andthecurrenttemperatureindicatorflashes.:
Package List:
1 x Pet Heating Pad:
Note:
Manual measurement, there will be 0 to 2cm/0 to 0.8in error1. Do not allow the inability to take care of themselves, infants or people who are not sensitive enough to heat to use:
2. Do not use needles and knives to scratch the heating cloth, no one in the room when the rigorous use of electricity:
2. Shall not be used in wet conditions, please dry before use:

קונים כמו שהם אוהבים