• הנחה
  • לאחרונה
Qupida 25/50/75/100 וואט 110-120 V מיני מנורת חום זוחלים רחוקה אינפרא אדום קרמיקה פולט דוד גידול מכשירי נורה נורה חיית מחמד לופ צומח אור

Qupida 25/50/75/100 וואט 110-120 V מיני מנורת חום זוחלים רחוקה אינפרא אדום קרמיקה פולט דוד גידול מכשירי נורה נורה חיית מחמד לופ צומח אור

 
ILS 6.59

כמות סחורה
זמין

מנורה של 3 מכיוון שהחומר הקרמי, פני השטח יהיו גבוהים מדי לאחר הדלקה ארוכה, אל תיגע ישירות במהלך השימוש.✴ אלמנט קרמיקה מוצק, המתאים לסביבה רטובה. היעילות התרמית היא עד 100% . האריזה כוללת : מנורת קרמיקה x 1 (ללא חבילה קמעונאית). יכול לספק את כמות החום לזוחל, מספק כי מקור החום הוא לא חותם וארוך חיים ארוך מגיע ל 10000 שעות. הרדיאטור מייצר את קרינת החום האינפרא אדום של גל ארוך יכול לחמם ביעילות את חיה הזוחלת. פליטת אינפרא אדום טבעית גבוהה ויעילות. אלמנט קרמיקה מוצק, המתאים לסביבה רטובה. מכיוון שמוניטורים שונים ואור לאור, התמונה עשויה לא לשקף את הצבע בפועל של הפריט, באמת תודה על ההבנה האדיבה שלך! 3. 100% מבוא חדש ואיכותי של 100% : תכונות : פליטת אינפרא אדום תרמית גבוהה ויעילות. ✴ זה גם יגדיל את טמפרטורת האוויר הסביבתית בחממה. ✴ השתמש רק עם שקע חרסינה (שקע E27). לסיבת המדידה הידנית, זה יתרחש שגיאה של 1-3 ס"מ, אנא וודא שזה בסדר עבורך לפני ההזמנה; 2. ✴ הנורה עשויה מחימר טמפרטורה גבוהה + זיגוג הגנה על הסביבה, המדמה את הזוהר הטבעי של הירח לצפייה לילית מבלי להפריע למחזור היום/לילה של הזוחל. אינפרא אדום HOT עשוי לחדור לארגון העור, מרחיב את כלי הדם, את זרימת הדם בקידום, את בריאות השיפור ומאיץ להחזיר לבריאות.


מאפייני הסחורה

Product Name:
Far Infrared Ceramic Emitter Heating Light Lamp For Pet Reptile Back
Material:
Ceramic
Color:
Black(As shown in the picture)
Dimensions:
app.40 mm x 55 mm / 1.57 x 2.17 inch
Power Source:
25 W / 50 W / 75 W / 100 W
Voltage:
220 - 240 V
Base Type:
E27
Quantity:
1 pc
Warm prompt:
1.For the reason of manual measurement,it will occur 1-3 cm error,please ensure that it is okay for you before ordering; :
2.Because of different monitors and lamplight,the picture may not reflect the actual color of the item,really thank you for your kind understanding! :
3.Ceramic lamp only,other accessories demo in the picture are not included. :
4.Because of ceramic material,surface will be too high after turning on long time,do not directly touch during use. :
Packaging includes:
Ceramic lamp x 1 (without retail package)

קונים כמו שהם אוהבים