• הנחה
  • לאחרונה
צעצועים ורדים ויברטור לאישה - 3 ב 1 ממריץ דגדגן לשון ללקת ויברטור דוחף עם 10 מצבים, משחקי צעצועי סקס למבוגרים ורדים, ליקוק פטמת הדגדגן לנשים.

צעצועים ורדים ויברטור לאישה - 3 ב 1 ממריץ דגדגן לשון ללקת ויברטור דוחף עם 10 מצבים, משחקי צעצועי סקס למבוגרים ורדים, ליקוק פטמת הדגדגן לנשים.

 
ILS 25.99

כמות סחורה
זמין

? 【ויברטרים לנשים הנאה】 קלות לשימוש וטעינה מגנטית USB, פונקציית ללקת הלשון ופונקציית הדחיפה נשלטים על ידי 2 כפתורים שונים 【צעצוע מין ורד】 ורד זה נטען באמצעות USB וכולל כבל טעינה מגנטית USB , ניתן להשתמש ברציפות במשך 45 דקות לאחר טעינתו במלואה. ? 【3 ב 1 הוורד לנשים תענוג】 צעצוע המין הוורדי הזה הוא צעצוע ללקק 3 של לשון + דחף + ויברטור. הקש על הכפתור שוב כדי להחליף מצבי ליקוק לשון שונים. הוויברטור של צעצוע המין הוורדים מגיע עם מצבי לריקת לשון של 10 מהירות ו -10 תדרי רטט דוחפים. לחץ ארוך על כפתור ההפעלה/כיבוי עד שהאורות הכחולים דולקים. נקה את צעצוע המין הזה מתחת למים זורמים אך אל תשרו אותו במים. ? צעצוע הוורדים לנשים ארוז בתיבה דיסקרטית כדי להגן על פרטיותך.? השתמש בצעצוע הוורדים עם ליקוק לשון ופונקציית הרטט הדוחפת יחד כדי לשדרג את המשחק שלך. ויברטור הצעצוע של ורד עמיד למים והופך אותו בזמן אמבטיה מושלם. נקה את ויברטור צעצוע ורד לפני השימוש ואחריו. הרעש הוא פחות מ- 50 d B, כמעט זניח. חומר : סיליקון+ABS, PX7 אטום למים באמצעות זמן : 45 דקות, זמן טעינה : 150 דקות. שני פעולת כפתורים מקלה על השליטה בצעצוע הוורדים הזה להנאת נשים. ? 【רוז רוי לנשים עם לשון】 סיליקון ידידותי לעור ו- IPX7 אטום למים , צעצוע הוורדים לאישה עשוי מסיליקון בטוח בגוף.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים