• הנחה
  • לאחרונה
שואב אבק של Avolani Car - כף יד אלחוטית נטענת עוצמתית עם עיצוב יפה ומסוגנן. כולל קובץ מצורף צינור/מברשת, כיסוי ושקית אחסון.

שואב אבק של Avolani Car - כף יד אלחוטית נטענת עוצמתית עם עיצוב יפה ומסוגנן. כולל קובץ מצורף צינור/מברשת, כיסוי ושקית אחסון.

 
ILS 125.00

כמות סחורה
זמין

ניקוי מהיר - שמור לכלוך ופירורים במפרץ עם המנוע החזק שלו לניקוי מהיר וקל בכל פעם יופי וחיה - להבי המאוורר היפים והמסוגננים שמסתובבים עד 50,000 סל"ד המייצרים יניקה עוצמתית (6,000 PA -Atmopsperic לחץ) שיכולה להרים כל שילוב של אבק, לכלוך, שיער או דשא. למקרי חירום לצד הדרך, פנס LED המובנה ואור סטרוב חירום יכפילו חובה לשמור עליכם ועל משפחתכם לתנועה המתקרבת. אין צורך לחבר אותו לשקע קיר. חסוך זמן, חסוך כסף - שואב האבק הנטען של USB זה מוכן בכל פעם שתזדקק לו. המסננים הניתנים לשימוש חוזר פירושו שאין צורך במסנני החלפה חד פעמיים. מצב פנס חירום ומגנט-מציל חיים הכולל כיסוי מגנטי מובנה ופנס 3-מצבים, כדי לשמור על בטיחותך במהלך חירום רכב. קח את זה איתך לטיול דרך. מסנני HEPA נוחים לניקוי-מערכת סינון השכבה הכפולה כוללת מסנני נירוסטה ו- HEPA אשר אוספת חלקיקים גדולים ועדינים כאחד. קומפקטי, קל משקל ועוצמתי (6,000 PA), V8 ואקום מאחסנים באופן דיסקרטי בכפפות או בתא האחסון המוכנים לניקוי מהיר וניקוי חירום. ניקוי אלחוטי ונטען, ניקוי הוא בריזה כך שתוכלו לחזור ליום. שואב האבק האלחוטי של Avolani נייד V8 הוא הוואקום המושלם להישמר ברכב שלך לניקוי אולם תצוגה מקצועי. מצב פנס חירום ומגנט-מציל חיים הכולל כיסוי מגנטי מובנה ופנס 3-מצבים, כדי לשמור על בטיחותך במהלך חירום רכב.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים