• הנחה
  • לאחרונה
שואב אבק שואב אבק של Avavofo כף יד אלחוטית שואב אבק, שואב אבק רטוב ויבש לשימוש כפול, מנקה עוצמתי בעל שימוש כפול בעל שימוש גבוה.

שואב אבק שואב אבק של Avavofo כף יד אלחוטית שואב אבק, שואב אבק רטוב ויבש לשימוש כפול, מנקה עוצמתי בעל שימוש כפול בעל שימוש גבוה.

 
ILS 14.80

כמות סחורה
זמין

הגנה על תשלום יתר : עצירה אוטומטית מגיעה למתח המטען שנקבע, הגנה מחממת יתר : במהלך טעינה או שימוש בטמפרטורת הגוף גבוהה מדי, חתוך אוטומטית להפסיק לעבוד, כל המוגן, מבלי לחשוש מכתמי היין בטעות, חלב, מיוסו יכול להתמודד בקלות עם למגוון של קומת קרקע / אריח / שטיח ניתן לנקות ★ המנוע הדינאמי של שואב האבק החזקה וגלגל המברשת יכולים להסיר פסולת עקשנית וכבדה, והזרבובית ברוחב 12 אינץ 'יכולה לנקות מהר יותר. קטגוריה : ניקוי אבק ניקוי חומרי ניקוי סגנון : Portable Vacuum Linerer תכונות : אחסון רטוב ויבש סוג : אבק אבק אבק באורך : זרבובית בלתי מוגבלת מיוחדת : זרבובית שטוחה. רצפות ניקוי חזקות, אריחים, רצפה שיעזרו לכם לנקות את כל חומרי הרצפה, להיפרד מכלי ניקוי כבדים, קונסולה, תפר מושב, משענת רגליים, כרית משענת גב ולא תהיה פנים, המכונית יכולה גם לדאוג לניקוי היבש. האם מערכת סינון מתוחכמת יכולה לסנן אבק, חלקיקים עדינים, אבקה ואלרגנים אחרים, ובכך לפרוק לחוש את האוויר, כדי למנוע זיהום משני, אורך מתכוונן של מוט הארכת אבק, קל וקל לתמרון, הוא שקט מאוד ואינו משפיע על אנשים אחרים , בטוח לשימוש.★ המנוע הדינאמי של שואב האבק החזקה וגלגל המברשת יכולים להסיר פסולת עקשנית וכבדה, והזרבובית ברוחב 12 אינץ 'יכולה לנקות מהר יותר. רצפות ניקוי חזקות, אריחים, רצפה שיעזרו לכם לנקות את כל חומרי הרצפה, להיפרד מכלי ניקוי כבדים, קונסולה, תפר מושב, משענת רגליים, כרית משענת גב ולא תהיה פנים, המכונית יכולה גם לדאוג לניקוי היבש. 2200m Ah סוללות ליתיום בעלות קיבולת גדולה, חיי הסוללה החזקים של כ- 25 דקות, כ -120 מ"ר גודל גדול -150 ניקוי בית שלם, ניתן לסחוף את זמן הניקוי לגובה הפינה, יעיל, לדאוג.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים