• הנחה
  • לאחרונה
תיבת מתג מפצל שמע 4 דרך תומכת בו סימולטני עבודה סטריאו מתג אודיו בורר בורר למחשב נייד תאורה אחורית שחורה

תיבת מתג מפצל שמע 4 דרך תומכת בו סימולטני עבודה סטריאו מתג אודיו בורר בורר למחשב נייד תאורה אחורית שחורה

 
ILS 1.67

כמות סחורה
זמין

תומך בעבודה בו זמנית : בנוסף לפונקציית מיתוג המונו הבסיסית, הפונקציה של מתג השמע 4 Way תומך גם במצב עבודה בו זמנית של כל הערוצים, כלומר 4 דרכים יכולות לעבוד במקביל בו זמנית מצב GAIN : DB או ACG. ביצועים מושלמים : כל מסופי הקלט והפלט של מפצל השמע עשויים נחושת מצופה זהב מוארך, עם אזור מגע גדול, ביצועים מושלמים ואובדן אות נמוך במיוחד, שיכול להתאים באופן מושלם לסגנונות שונים של ציוד שמע. תומך בעבודה בו זמנית : בנוסף לפונקציית מיתוג המונו הבסיסית, הפונקציה של מתג השמע 4 Way תומך גם במצב עבודה בו זמנית של כל הערוצים, כלומר 4 דרכים יכולות לעבוד במקביל בו זמנית. מתג שמע 4 דרך : מתג האודיו שלנו אינו צריך לחבר ולנתק שוב ושוב את הכבל, להימנע מללבוש את נקודת המגע של השקע, 4 דרכים יכולות להזין ולערבב מקורות שמע שונים בו זמנית, ויכולים גם לפלט בו זמנית כדי להיפגש הכפר. פעולה קלה : אתה צריך רק ללחוץ ולהחזיק את מקש הערוץ שצריך לעבוד בו זמנית למשך 2 שניות עד שאור הערוץ נדלק. אין הפרעה : ממשק ה- USB מספק רק כוח ללוח הנהג, ואינו מפריע למעגל קלט האודיו ופלט, ואינו משפיע על איכות הצליל. אין הפרעה : ממשק ה- USB מספק רק כוח ללוח הנהג, ואינו מפריע למעגל קלט האודיו ופלט, ואינו משפיע על איכות הצליל.) סוללת שלט רחוק : 2 x סוללת AAA (לא נכללה) רשימת חבילות : 1 Splitter Splitter Switcher Box1 x שליטה מרחוק 1 x כבל נתונים USB 1 ).5 A (VU2-L) מתח נימה תאורה אחורית : DC/AC 6-12 V 100 MA (VU2-L נורה בלבד) זרם נימה תאורה אחורית : 10m A (VU2-D בלבד) פונקציית שלט רחוק : מצב עבודה של Support Switcher : 1 ב -4 או 4 בחוץ או 4 בהתאמת רגישות אחת לתיאור : תמיכה במדריך התאמה מהירה התאמה מהירה : תמיכה במדריך כוונון מהיר.


מאפייני הסחורה

Item Type:
Audio Splitter Switcher Box
Material:
Aluminum alloy, red copper
VU Meter Audio Input Mode:
Support stereo or microphone pickup mode.
Audio Output:
4 way stereo
Working Voltage:
Micro USB, DC5V 0.5A (VU2-D), DC 5V 1.5A (VU2-L)
Backlight Filament Voltage:
DC/AC 6-12V 100mA (VU2-L bulb only)
Backlight Filament Current:
10mA (VU2-D only)
Remote Control Function:
Support
Switcher Working Mode:
1 in 4 out or 4 in 1 out
Pointer Sensitivity Adjustment:
Support manual quick adjustment
Gain Adjustment:
Support manual quick adjustment.
Gain Mode:
DB or ACG. (Note
Switch Function:
Support
Set Power Down Save:
Support
Mute Function:
Support (Note, if the switch works in 1 in 4 out, in silent mode, the meter head will continue to , in 4 in 1 out mode, the meter head will stop when it is muted.)
Remote Control Battery:
2 x AAA battery (excluded)
Package List:
1 xAudio Splitter Switcher Box1 x Remote Control:
1 x USB Data Cable:
1 x Instruction:
Note:
The parallel working mode is recommended to be the best only in the mode of 1 input and 4 outputs (that is, 1 player is input, and 4 groups are connected to the front stage or power amplifier). If used in 4 in 1 out mode, the sound may be distorted.:

קונים כמו שהם אוהבים