• הנחה
  • לאחרונה
אפוד רפלקטיבי בטיחות הר מארטר 5 יחידות, אפוד רפלקטיבי מתכוונן, ראות גבוהה מספקת אבטחה מוחלטת, המתאימה לריצה, רכיבה על אופניים, אופנוע, ירוק.

אפוד רפלקטיבי בטיחות הר מארטר 5 יחידות, אפוד רפלקטיבי מתכוונן, ראות גבוהה מספקת אבטחה מוחלטת, המתאימה לריצה, רכיבה על אופניים, אופנוע, ירוק.

 
ILS 21.98

כמות סחורה
זמין

גודל מתכוונן : לעיצוב המשקף של אפוד הבטיחות שלנו יש אבזמים אלסטיים מרובים כדי להתאים בחופשיות את אורך חגורת הירך ורצועות הכתפיים. שימוש רב -תכליתי : רתמה רפלקטיבית של מתלה נראות גבוהה שלנו, אפוד לכל פעילות חיצונית, כולל ריצה, רכיבה על אופניים, הליכה, ריצה קלה, בנייה או עבודות תנועה. קל לשימוש וקל לאחסון : ניתן לפתוח ולסגור את אפוד הבטיחות המשקף עם אבזם אחד בלבד, וניתן להסיר אותו במהירות, לקפל ולהדק אותו לגודל הכיס, מה שמקל מאוד על הנשיאה ולאחסן. ניתן לראות את האפוד המשקף בכל מזג אוויר, יום או לילה. קל משקל ונושם : אפוד הבטיחות המשקף עשוי מבד נושם מאוד עם רשת אחידה על פני השטח. בכושר נוח ולא יזוז באקראי בזמן הריצה. בכושר נוח ולא יזוז באקראי בזמן הריצה. גודל מתכוונן : לעיצוב המשקף של אפוד הבטיחות שלנו יש אבזמים אלסטיים מרובים כדי להתאים בחופשיות את אורך חגורת הירך ורצועות הכתפיים. קל משקל ונושם : אפוד הבטיחות המשקף עשוי מבד נושם מאוד עם רשת אחידה על פני השטח. בחירת ציוד ריצה רפלקטיבי של הר מארטר יכולה לשפר מאוד את בטיחותך בתאורה נמוכה, להפחית מאוד תאונות ולספק הגנה מלאה לילדיכם.נראות גבוהה והשתקפות : אפוד רפלקטיבי להליכה בלילה עשוי מחומר רפלקטיבי מכסף באיכות גבוהה עם רפלקטיביות ונראות של 360 מעלות.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים