• הנחה
  • לאחרונה
OOOPSIUN 28 סדינים אטומים למים קעקועים זמניים לנשים נערות וגברים, ארנב חתול פרחים קעקוע זמני קעקועים מזויפים חמודים מדבקת אמנות גוף.

OOOPSIUN 28 סדינים אטומים למים קעקועים זמניים לנשים נערות וגברים, ארנב חתול פרחים קעקוע זמני קעקועים מזויפים חמודים מדבקת אמנות גוף.

 
ILS 2.00

כמות סחורה
זמין

7 ★ אוסף בלעדי- אטום מים אטומים לחלוטין לקעקועים הסקסיים שלנו לנשים גברים ילדים לא ישטפו. אסור להרטב את מדבקות הקעקוע עם מים מראש, והיא חייבת להיות רטובה על הגוף, אחרת מדבקת הקעקוע לא תישאר על הגוף לאורך זמן. ★ קל ליישום, בטוח וניתן להסרה- סופר מהיר וקל ליישום ולשטוף כדי להסיר (נקה על ידי שפשוף עם אלכוהול או שמן גוף).★ מדבקת קעקועים זמנית חמודה למדבקת קעקועים לגברים לנשים - כל אחת מהקעקועים האלה פופולריים כיום והקעקועים שלנו יימשכו מספר ימים. הם קבועים למחצה ונהדרים לאביזרי פסטיבל. ★ 28 גיליונות קעקועים מזויפים ייחודיים- 25 גיליונות פרימיום כולם בחבילה אחת, 4. מובטח לסנוור, המדבקות שלנו מושלמות לילדים נשים מבוגרים מבוגרים בנות בנים בני נוער.36 אינץ , כמו זרועות, מפרקי כף היד, אצבעות, קרסול, צוואר, כתף, רגליים, רגליים! תוכלו ללבוש אותם בחוף החופש הקיץ, מסיבות, קונצרטים למוזיקה, חתונות או כל אירוע מבלי לבזבז טונות של כסף על אביזרים. הניחו את הקעקוע, חלק מאויר דביק על העור. החוקה המעולה המסופקת בקעקועים זמניים אלה גם גורמת להם להיראות כמו קעקועים אמיתיים ולהציע אלטרנטיבה בטוחה ביותר לקעקועים קבועים, כמו גם לספק חותם לא מושלם של דימוי של קעקועי עור זמניים שמאפשרים מאוד את המראה והתחושה של קעקוע אמיתי ו ניתן ליישם אותם ישירות על גוף, ובכך גם להבטיח כי אין שינוי קבוע בעור בגלל קעקועי עור זמניים אלה. זה בריא, סביבתי, אין כאב, בטוח לילדים לילדים בבני נוער. אזהרה : אל תחול על עור רגיש או ליד העיניים. נהדר לכל העונות, גם כמעט להפליא כחוף, חדר כושר, מסיבה, מועדון, ליל כל הקדושים, הברה לתלבושות, חתונה, פסטיבלים , חופשות, יום הולדת, יום ילדים, כיף, חג מולד, מתנות חג המולד, אפילו ריהוט, כוסות מלאכה, ארון, בקבוק, שולחן, שולחן כדומה. ★ אוסף בלעדי- אטום מים אטומים לחלוטין לקעקועים הסקסיים שלנו לנשים גברים ילדים לא ישטפו. בין אם אתם חוגגים מסיבה, חתונה או סתם בשביל הכיף - יש לנו את הקעקועים המושלמים לאירועים שהיא מושלמת ל : ► גברים, נשים, ילדים ► מסיבת יום הולדת ► חתונה ► קיץ יום הולדת ► בריכה, חוף ► קישוט ביתי יישום : 1 העור חייב להיות נקי לחלוטין, יבש ונטול שמן או איפור. אריכות ימים : הקעקועים האלה הם זמניים. הם קבועים למחצה ונהדרים לאביזרי פסטיבל. מובטח שיסנוור, המדבקות שלנו מושלמות לילדים נשים מבוגרים מבוגרים בנות בנים בני נוער. זה קל ליישום, כמו גם אין השפעות מזיקות על עור הגוף בו מיושמים אלה, ובכך הופכים את אלה לבטוחים אליהם על ידי ילדים.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים