• הנחה
  • לאחרונה
בתולת ים תלת מימד לילה אור USB מתג מגע עיצוב שולחן שולחן שולחן מנורות אשליה אופטיות 7 אורות מחליפים צבעים מנורת שולחן חג המולד.

בתולת ים תלת מימד לילה אור USB מתג מגע עיצוב שולחן שולחן שולחן מנורות אשליה אופטיות 7 אורות מחליפים צבעים מנורת שולחן חג המולד.

 
ILS 1.67

כמות סחורה
זמין

【הגיע לארצות הברית תוך 8 עד 15 יום】 גע תחילה במתג ההפעלה, הוא מראה את הצבע הראשון אז ההשפעה של מדריך האור טובה יותר. 7 צבעים משתנים : צבעים יפהפיים, אדום, ירוק, כחול, צהוב, ציאן, ורוד, לבן, שינוי צבע, טכנולוגיית חריטה לייזר מופעלת על ידי USB , לעולם לא דעכו. 2> : אולטרה בהיר ועיניים בטוחים : נוח ונעים בעיניים, מחלק אור באופן שווה להבטיח הגנה טובה יותר על עיניים. עד שהמורה תראה את הצבע השביעי ותכבה, היא תעבור למצב של שינוי הדרגתי בן 7 צבעים. צריכה נמוכה ותוחלת חיים ארוכה, אתה יכול להשתמש בה למשך זמן רב. 4> : לעולם אל תחמם וחסכוני באנרגיה : מוליך חום נמוך מאוד, לא יהיה חם אחרי זמן רב לעבוד. גע השלישי, זה מראה את הצבע השני. חומר : פרימיום אקריליק + ABS פלסטיקה בסיס בסיס הבסיס : 3 W מתג מצב : אריזת מתג מגע כוללת : 1 x צלחת זכוכית מדריך אור 1 X 3 D מנורת שולחן יצירתי 1 x כבל USB 1 x מדריך לאנגלית 1 x קלטת ברכה קשב לפני השימוש, אנא קרע את סרט המגן בשני צידי הפאנל האקרילי. 3> : טעינה של USB & לאורך זמן : בוא עם מתאם כוח USB, אתה יכול לחבר אותו לשקע הכוח הביתי שלך או יציאת USB המחשב שלך. About אותנו : החברה 【HPBN8】 מתמחה בייצור מוצרים הקשורים לתאורה, כל המוצרים שלנו מיוצרים באהבה ומסירות ונשמח לשרת אותך!.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים