• הנחה
  • לאחרונה
צעצועי גלגל אוגר, דיסק פלסטיק המריץ לגלגלים לאוגרים מעופפים אוגרים ספינר שקט רולר תרגילי תרגיל לחיות קטנות של עכברי גרביל חיה.

צעצועי גלגל אוגר, דיסק פלסטיק המריץ לגלגלים לאוגרים מעופפים אוגרים ספינר שקט רולר תרגילי תרגיל לחיות קטנות של עכברי גרביל חיה.

 
ILS 0.67

כמות סחורה
זמין

לפטיפון האוגר 【עיצוב נגד החלקה】 צלחת הריצה שלנו לאוגר יש את העיצוב שאינו החלקה, מה שמגדיל למעשה את החיכוך ומונע מחלקה של אוגרים כשהם פועלים. 【מושלם עבור אוגרים】 כאוגרים מאוד כמו ספורט, אם הם יישמרו בכלוב במשך זמן רב, זה יהיה בניגוד לבריאותם; צלוחית מעופפת יכולה לעזור לך לחלוטין לפתור את הבעיה הזו. 【קל להתקנה】 צעצוע גלגל זה קל להתקנה וניקוי, אנא בדוק אם המיסב מושתל לחלוטין לחור הדיסק. 【הנחיה חמה】 קוטר הדיסק העגול הוא 18 ס"מ; צעצוע גלגל האוגר היה עשוי מחומר באיכות גבוהה כך שלא תצטרך לדאוג לאיכות. 【זז שקט】 זה כל כך שקט כאשר האוגר הקטן שלך נע על הצלוחית המעופפת שהוא לא יגרום לשום רעש להפריע לך. 【קל להתקנה】 צעצוע גלגל זה קל להתקנה וניקוי, אנא בדוק אם המיסב מושתל לחלוטין לחור הדיסק.【מושלם עבור אוגרים】 כאוגרים מאוד כמו ספורט, אם הם יישמרו בכלוב במשך זמן רב, זה יהיה בניגוד לבריאותם; צלוחית מעופפת יכולה לעזור לך לחלוטין לפתור את הבעיה הזו. 【הנחיה חמה】 קוטר הדיסק העגול הוא 18 ס"מ; צעצוע גלגל האוגר היה עשוי מחומר באיכות גבוהה כך שלא תצטרך לדאוג לאיכות. 【עיצוב נגד החלקה】 צלחת הריצה שלנו לאוגר יש את העיצוב שאינו החלקה, מה שמגדיל למעשה את החיכוך ומונע מחלקה של אוגרים כשהם פועלים. 【זז שקט】 זה כל כך שקט כאשר האוגר הקטן שלך נע על הצלוחית המעופפת שהוא לא יגרום לשום רעש להפריע לך.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים