• הנחה
  • לאחרונה
ג ' וגר צמר לוגו של קולומביה לגברים

ג ' וגר צמר לוגו של קולומביה לגברים

 
ILS 0.67

כמות סחורה
זמין

ולתפר הנכון, מדוד מהחלק העליון של הרגל הפנימית לתחתית הקרסול בנוי אחרון : תשומת הלב של קולומביה לפרטים היא מה שמבדיל את הלבוש שלנו מאחרים. זהו זוג מכנסי טרנינג לאורך זמן שתאהבו ללבוש כל יום.

 קולומביה מציעה הזעות גברים אלה במספר צבעים וגדלים. אנו משתמשים רק את חומרים באיכות הגבוהה ביותר, מקצועי אומנות, ועמיד תפרים.

 מדובר במכנסי טרנינג קלאסיים שבעצם גורמים לכל דבר להרגיש חם ונוח. כדי למדוד את המותניים בצורה נכונה, מדוד סביב קו המותניים הטבעי שלך, ומאפשר למדידת הקלטת לשבת בנוחות.בחר גודל כדי לראות את מדיניות ההחזרה של הפריט. מותניים אלסטיים עם התאמת שרוך מציעים התאמה נהדרת, בעוד שני כיס קדמי ואחורי מספקים נוחות. כותנה תערובת : עשוי כותנה פוליאסטר תערובת אשר מספק רק את הכמות הנכונה של גמיש לתת במהלך שימוש פעיל, תוך שמירה על צורה, אלה הזעות תקבל רך יותר עם גיל. קומפי קלאסי : להתכרבל או מקבל נע בזה קומפי צמר אצן עם מתכוונן אלסטי מותניים וחפתים מחודדים. בד תערובת הכותנה מספק תחושה מאוזנת תוך מתן טווח תנועה עמיד ונוח. זיעה צפצף סגנון : נוצר כדי להיות סופר נוח עם מחודד קרסול סגנון, זה רך צמר אצן כולל כבל מתכוונן מותניים, שני כיסי יד וכיס אחורי כדי לשמור על יסודות שימושי. כדי להבטיח לך לקבל את הגודל הנכון, אנא עיין שלנו שינוי גודל תרשים.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים