• הנחה
  • לאחרונה
ציור דקורטיבי פח, קישוט חנויות, מסעדה/בית קפה, בית קפה בר/אינטרנט, חנות בגדים, בית/משרד. מתאים למגוון מקומות, כך שחייכם מלאים ביצירתיות.

ציור דקורטיבי פח, קישוט חנויות, מסעדה/בית קפה, בית קפה בר/אינטרנט, חנות בגדים, בית/משרד. מתאים למגוון מקומות, כך שחייכם מלאים ביצירתיות.

 
ILS 24.10

כמות סחורה
זמין

בנוסף, זה יכול לספק את השילוב והמבחר הכולל, וציורי פח רב -תכליתיים ליצירת נוף יפהפה עניינים הזקוקים לתשומת לב : גודל : 200*300 מ"מ חומר : עובי צבע אלומיניום : טכנולוגיה של 0. יש לו חיי שירות ארוכים והתנגדות מזג אוויר חזקה. אלומיניום צבע אפייה : מרוסס בצבעי צבע שונים ונרפא בטמפרטורה גבוהה. בנוסף, זה יכול לספק את השילוב והמבחר הכולל, וציורי פח רב -תכליתיים ליצירת נוף יפהפה. עיצוב לאמנות, יפה לעיצוב, וקשט את כל הסגנונות שלך. העיצוב נוצר בהשראת החיים, תוך שימוש במגוון חומרים כדי להראות את חווית התלת מימד ולהציג בפניכם חג חזותי. בנוסף, השימוש בדבק חזק, נוצר במהירות, גוזל זמן. אתה יכול לשמור את זה בעצמך, או לתת מתנה לחבר, מתנה מיוחדת, להביא הנאה שונה. קל להתקנה : ניתן להתקין ציורי ברזל על ידי ברגים, קלטת דו צדדית, דבק הנדסי, חבל תלוי ודרכים אחרות לענות על הצרכים המגוונים שלך לקישוט. איכות תמונה בהגדרה גבוהה ומרקם חלבית הופכים את חייך למלאים בהפתעות. ציורי הפח שלנו אטומים לחלוטין למים ולא יתעוותו. יכול להתאים לכל סוג של קישוט חדרים. הבטחת איכות ומתנות קטנות : כולל הוראות והוראות. חומרי ציור שמן אקרילי מקצועי עם התאמת צבע ברזולוציה גבוהה מעניקים לך תחושה תלת מימדית בלתי צפויה. יכול להתאים לכל סוג של קישוט חדרים. יש לו חיי שירות ארוכים והתנגדות מזג אוויר חזקה. בנוסף, אנו משתפים פעולה עם העיצוב המחורר, הנוח להדבקה או לתלייה. הסגנון הישן של פני השטח הופך את האפקט הדקורטיבי עוד יותר. אתה יכול לשמור את זה בעצמך, או לתת מתנה לחבר, מתנה מיוחדת, להביא הנאה שונה. קל להתקנה : ניתן להתקין ציורי ברזל על ידי ברגים, קלטת דו צדדית, דבק הנדסי, חבל תלוי ודרכים אחרות לענות על הצרכים המגוונים שלך לקישוט. ציורי הפח שלנו אטומים לחלוטין למים ולא יתעוותו. הבטחת איכות ומתנות קטנות : כולל הוראות והוראות. שלושה מעילים ואפייה אחת מביאים טעם אמנותי חזק. בנוסף, השימוש בדבק חזק, נוצר במהירות, גוזל זמן. איכות תמונה בהגדרה גבוהה ומרקם חלבית הופכים את חייך למלאים בהפתעות. שלושה מעילים ואפייה אחת מביאים טעם אמנותי חזק.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים