• הנחה
  • לאחרונה
4 x 4 אלבומי תמונות בפורמט מרובע לחבילת מדיה חברתית של 3, כל אלבום מיני מחזיק עד 48 תמונות 4x4. כיסויים גמישים ונשלפים מגיעים בתבניות וצבעים שונים ומגוונים.

4 x 4 אלבומי תמונות בפורמט מרובע לחבילת מדיה חברתית של 3, כל אלבום מיני מחזיק עד 48 תמונות 4x4. כיסויים גמישים ונשלפים מגיעים בתבניות וצבעים שונים ומגוונים.

 
ILS 1.00

כמות סחורה
זמין

שמור על העטיפות היפות שמגיעות עם האלבומים, או הסר אותם כדי להכניס תמונה או יצירות אמנות משלך לאלבום מותאם אישית בהתאמה אישית הרכיבו גלריה של הצמדות המסוננות שלכם. הראו את ה- selfies, Memes, תמונות האוכל, מצליפות סגנון ותמונות אינסטה. אחסן, הצג והצג את התצלומים שלך ב- 4x4, פרויקטים של בית ספר וחינוך ביתי, עיצוב גרפי, מצגות, אמנות, תמונות חתימה, תיקים דוגמנות, צבעי מים, רישומים, רישומים וציורים. הפוך את הכריכה הקדמית לשלך על ידי שימוש פשוט בגיליון נייר רגיל, קרטון או נייר צילום להדפסה. כל עמוד מחזיק תמונה אחת. הכיסים העמידים שומרים על תמונות או מזכרות אחרות מאובטחות - הפתיחה נמצאת בקצה הפנימי לכיוון עמוד השדרה. לַחֲכוֹת! כיצד אוכל להדפיס תמונות 4x4? ישנם שירותים מקוונים רבים המדפיסים תמונות 4x4, או שאתה יכול פשוט לקצץ את תמונות ה- 4x6 שלך כדי לגרום להם להיות מרובעים!. השתמש בהם כדי לארגן יותר מסתם התמונות שלך - אידיאלי כדי להעיף בקלות זיכרונות נסיעות, ספרים עסוקים, כרטיסי פלאש, מתכונים, קופונים, פרויקטים לשיפור הבית וכל דבר אחר שאתה צריך כדי לאחסן ולאחסן בקלות בפורמט קטן ושמן זה.2 מ"מ והדפסים ייחודיים שלא תמצאו בחנויות. הכינו ספר תמונות ציטוט. כל אלבום תמונות בחבילה זו מחזיק עד 48 תמונות (זה הרבה תמונות!). ספרי BRAG חסונים ועם זאת גמישים כוללים כיסוי כבד של 0. עם שלושת אלבומי התמונות בצרור זה, תוכלו לאחסן עד 144 תמונות מרובעות.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים