• הנחה
  • לאחרונה
מהדורה מוגבלת חג יום הולדת סדרת אליסה אדוארדס צלליות צבעים, את איפור צבעים משתמש 14 חיוני צבעים כדי להציג מט ומראה מדהים.

מהדורה מוגבלת חג יום הולדת סדרת אליסה אדוארדס צלליות צבעים, את איפור צבעים משתמש 14 חיוני צבעים כדי להציג מט ומראה מדהים.

 
ILS 36.95

כמות סחורה
זמין

כיצד להשתמש בצלליות צבעוניות אלה ובפיגמנטים מעוכבים כדי להצמיד ולהישאר במקומם כדי להבטיח רבייה וביצועים מקסימליים של צבע את ייחודי כל-פיגמנט נוסחה הוא קל לערבב, ויש לו גבוהה צבע להחזיר וכוח משופר, אשר יכול בצורה מושלמת הווה איפור מבלי להמריא במהלך היום ולילה. מאוד מתאים לכולם אמנים מנוסים כדי איפור קנאים. כולל מברשת כפולה ומראה גדולה, המגיעה באריזה ורודה. כל אליסה אדוארדס צלליות יכול להיות מיושם רטוב או יבש כדי לעזור לך להשיג צדדיות. מרחו צללית בינונית על קווי מתאר וצבעי מעבר כדי לקבל אפקט מיזוג. את ייחודי מלא-פיגמנט נוסחה הוא קל לערבב, גבוהה צבע, חוזק גבוה, עם מאוד רווי צבעים בהירים, מודגש בהירות מסנוור מתכתי מתכתי צבעים. פלטת הצלליות במהדורה מוגבלת נוצרה בשיתוף פעולה עם הכוכבת אליסה אדוארדס של מלכת הדראג והכוכב יוצא הדופן פול דראג. החל גוונים בהירים כדי להדגיש ולהדגיש תכונות. החל צללית כהה יותר כדי להגדיר את השורות.את בלעדי איפור צבעים משתמש 14 צבעים חיוניים כדי להציג קטלני מדהים מראה של מט ומתכתי מרקם. השתמש בקצה שטוח כדי להפקיד צבע, סימון או צללית על המכסה. את כלול פעמיים הסתיימו עין איפור מברשת הוא קטן וקומפקטי,ביצוע זה מושלם לנשיאה. צבעי פלאש רוויים מאוד, בהירות נועזת ואלמנטים מתכתיים מתכתיים מסנוורים.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים