• הנחה
  • לאחרונה
Becailyer LED מנורת תקרה מודרנית, 33W 21.6 צורת פרחים שלט רחוק לעומק, קרוב לתאורת תאורה לתקרה, עיצוב יצירתי נברשת תקרה אקרילית למסדרון מטבח בחדר השינה, שחור

Becailyer LED מנורת תקרה מודרנית, 33W 21.6 צורת פרחים שלט רחוק לעומק, קרוב לתאורת תאורה לתקרה, עיצוב יצירתי נברשת תקרה אקרילית למסדרון מטבח בחדר השינה, שחור

 
ILS 49.99

כמות סחורה
זמין

כל החוטים מחוברים (⭐ TIPS TIPS : המנורה אינה תואמת דימרים).6 L (אורך מקסימום) חבילה : 1 x תאורת תקרת LED 1 x ידני משתמש 1 x חבילה אביזרים לאחר המכירה אם המוצר נזק כאשר הוא פגום כאשר הוא פגום כאשר הוא פגום כאשר הוא פגום כאשר הוא פגום כאשר הוא פגום כאשר הוא פגום כאשר הוא פגום כאשר : תאורת LED 1 אתה מקבל, אנא השאר לנו הודעה, אנו נשיב לך תוך 24 שעות. בעת הפירוק, היזהר שלא למשוך עם חוטים שכן חיבור רע עשוי להיווצר. אתה צריך רק לפצל את גוף המנורה, לחבר את החוטים ולתקן אותו למנורת התקרה כדי להשלים את ההתקנה. אתה יכול להחליף את צבע האור במהירות על ידי הקשה על מתג הקיר. ההתקנה אינה קשה. טווח הבהירות : 10%-100% .✅ 【עיצוב אלגנטי עדין】 אור תקרת ה- LED בלבן בעל עיצוב פרחים, בשילוב עם שלושת עיצובים עלי כותרת וגבול מתכת לבן טהור, מה שמאפשר תאורה מסוגננת ומתוחכמת. אם יש לך שאלות, אנא שלח לנו דוא"ל. בינתיים, קל לניקוי תאורת התקרה קרוב לתקרה. עם העיצוב המודרני הנעים שלה, הוא בהחלט בולט בקישוט הבית. רמות הבהירות מתכווננות מ- DIM למלא. חוץ מזה, כסף ואנרגיה נחסכים בעלויות תחזוקה והחלפה בגלל אורך החיים הארוך של LED מעל 50000 שעות עבודה. בהשוואה לנורות ליבון, תאורת הר הסומק שלנו עם שבבי LED חוסכים יותר באנרגיה וצורכת עד 90% פחות כוח. חיסכון באנרגיה וחיים ארוכים : תאורת הר סומק עם צ'יפס LED חוסכת אנרגיה יותר וחוסכת כסף (תוחלת חיים> 50000 HRS עובדים) אור רך וחם : 3000 K-6500 K טמפרטורת צבע מספקת אור רך ונוח ומגן על העיניים שלך מפני בוהק ו מזרחה להתקנה : כל חומרת ההרכבה מצוידת ברישום האריזה ≠ כולל אביזרים מלאים ומדריכי התקנה) להתקנה מהירה וקלה. צורות קלאסיות ונצחיות הן עתידניות ביותר. להתקנה בטוחה ומאובטחת, אנא וודא כי התיבה החשמלית שאליה יותקן מתקן זה מחוברת כראוי לחבר מבני בבניין. ✅ 【חיסכון באנרגיה וחיים ארוכים】 כוח : 33 W.


מאפייני הסחורה

Dimmable:
CCT:
3000K-6500K
Voltage:
110V
Wattage:
33W
Lumen:
2000LM
Dimension:
21.6L(max length)
Package:
1 x LED Ceiling Lighting:
1 x User Manual:
1 x Accessories Package:
After-sales service:
If the product is damaged when you receive, please leave us a message, we will reply you within 24 hours. If you have any other problem about the item, you also can email to us, and we are willing to serve you.:
Attentions:
1. For a safe and secure installation, please ensure that the electrical box to which this fixture will be mounted is properly attached to a structural member of the building.:
2. All wires are connected. When unpacking, be careful not to pull with wires as a bad connection may result.:
3. Do not connect electricity until your fixture is fully assembled.:
4. To mind your safety, please install under the guidance of the electrician.:

קונים כמו שהם אוהבים