• הנחה
  • לאחרונה
מנורת סיליקון, נטענת צבע שינוי מצב הוביל משתלת אור עבור תינוק חדר

מנורת סיליקון, נטענת צבע שינוי מצב הוביל משתלת אור עבור תינוק חדר

 
ILS 34.50

כמות סחורה
זמין

טפיחה לשינוי צבע, צבעים צבעוניים, הגנה על עיניים בהירות רכות, לד לחיסכון באנרגיה, עם אהיל שקוף למחצה, לא מסנוור3 אינהוראות לשימוש : 1.מפרט : מצב : 100% חדש לגמריסוג פריט : שינה לילה אורחומר : סיליקון + היעדרות : חמוד צורה, יכול לשמש כמו חירום תאורה, עבודה אטמוספרות אור, עיצוב הבית, אוכל שולחן אטמוספרות, חג אטמוספרות חיצוני מוצרים, וכו'. כאשר את כוח מתג מופעל, את אור צבע הוא רב צבע כאשר בפעם הראשונה (את אור צבע בהדרגה שינויים עם זמן, ואת מרווח זמן עבור כל צבע הוא 3 שניות), בשני טפיחה, האור ממוקם בחלק צבע של טפיחה. נטענת לילה אור, מובנה ליתיום סוללה, תשלום עבור 2 שעות, על 15 שעות של שימוש, להביא לך נוחות. כוח מתג תיאור : לחץ על מתג, האור הוא על (את צבע מחולק לבן); לחץ על מתג שוב, האור כבוי. נטענת לילה אור, מובנה ליתיום סוללה, תשלום עבור 2 שעות, על 15 שעות של שימוש, להביא לך נוחות. צורה יפה, יכול לשמש כמו חירום תאורה, עבודה אטמוספרות אור, עיצוב הבית, חג אטמוספרות אור, חיצוני מוצר, וכו'. מאמץ באיכות גבוהה סיליקון חומר, בטוח וידידותית לסביבה, רך וידידותי לעור, נוח מגע. נטענת לילה אור, מובנה ליתיום סוללה, תשלום עבור 2 שעות, על 15 שעות של שימוש, להביא לך נוחות.סוג סוללה : ליתיום סוללה (כלול)דגם סוללה : 703040 סוללה קיבולת : 800 אור צבע : לבן, אדום, ירוק, כחול כהה, צהוב, סגול, אור כחולזמן שימוש : (לאחר טעון במלואה)לבן חם אור : כ 15 שעותאורות צבעוניים : כ 12 שעותגודל : כ. טפיחה לשינוי צבע, צבעים צבעוניים, הגנה על עיניים בהירות רכות, לד לחיסכון באנרגיה, עם אהיל שקוף למחצה, לא מסנוור.


מאפייני הסחורה

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Bedroom Night Light
Material:
Silicone + ABS
Function:
Cute shape, can be used as emergency lighting, working atmospheres light, home decoration, dining table atmospheres, holiday atmospheres outdoor products, etc.
Battery Type:
Lithium Battery (Included)
Battery Model:
703040
Battery Capacity:
800mAh
Light Color:
White, red, green, dark blue, yellow, purple, light blue
Use Time:
(After fully charged)
Warm White Light:
About 15 hours
Colorful Lights:
About 12 hours
Size:
Approx. 11.5 x 11.5 x 10.8cm / 4.5 x 4.5 x 4.3in
Instructions for use:
1. Power switch description:
Press the power switch, the light is on (the color is divided into white); press the power switch again, the light is off.
2. Pat the product to adjust the light change. When the power switch is turned on, the light color is multi-color when for the first time (the light color gradually changes with time, and the interval time for each color is 3 seconds), in the second pat, the light is positioned at the color of the pat. In the third pat, the lig:

קונים כמו שהם אוהבים