• הנחה
  • לאחרונה
3 צבעים מרחף לילה אור עם עץ בסיס צף וספינינג 3 הדפסת הוביל ירח מנורת עבור משרד בית שולחן קישוט

3 צבעים מרחף לילה אור עם עץ בסיס צף וספינינג 3 הדפסת הוביל ירח מנורת עבור משרד בית שולחן קישוט

 
ILS 1.00

כמות סחורה
זמין

מפרט : צבע אור : אור לבן קריר,אור לבן חם, אור צהוב חם/ כיבוי : גע בכפתוריםמרחק השעיה : 04 אינץ ' אור ירח גודל כדור : 5. זה אור ירח צריך להיות לאחר ההפעלה על, להפעיל את מתג ולשים את ירח על זה לצוף. עיצוב צורת הירח, תחושת המדע והטכנולוגיה הוא נפץ, וזה כל כך כיף כי זה לא יכול להיות עצור3הדפסה משחזרת במדויק את הירח הבהיר בשמים, מכתשים נראים בבירור, ירח ים וירח יבשהמנורת ירח גלקסיה מרגשת היא מנורת קישוט בית אופנה, מנורת ירח מסתובבת צפה קלה לתפוס את העיניים של אנשיםתאורה רכה וניתנת לעמעום, ליצור אווירה חמה, נוחה וחולמיתתכונות : מה שהופך את אור הירח המסתובב הזה למיוחד טמון בטכנולוגיית הריחוף המגנטי ותמונת הירח, כאשר האור נדלק המושך ומקסים אפקט חזותי. *מתנה*זה ספינינג ירח מנורת יכול להישלח שלך משפחות,חברים,או כל מי שאתה אוהב, את המושך את העין אפקט חזותי וירח צורת יביא יותר הפתעות אליהם.אנא ידית מוצרים עם טיפול, את חבילה מכיל הוראות מפורטות, אנא השתמש במוצר בהתאם הוראות3.* מרחף שמציעה מגנטי ריחוף טכנולוגיה,זה ירח אור יכול באופן אוטומטי לצוף וספין באוויר באופן חופשי ללא כל תמיכה או קשר, אשר הוא מאוד קל תחושה.נא לא לבהות בו במשך זמן רב כדי להימנע מסנוור4. בנוסף, זה הוא גם לוויה טובה לילדים לישון בלילה, לתת להם חלום מתוק.בבקשה לאפשר שגיאות קלות על גודל בשל מדידה ידנית2. אתה יכול להשתמש אור כדי ליצור רומנטי וחלומי אווירה, ואז להכין הפתעה גדולה עבור יקירכם, כמו הצעה, חגיגות, וכולדי חדר דקור : את ריחוף מגנטי ירח מנורת הוא די קישוט לחדר שינה, חדר ילדים, סלון או במקומות אחרים, אשר יציג עדין אור כי הוא רך ללילה, מה שהופך את חדר מראה חם יותר ורומנטי יותר.


מאפייני הסחורה

Light color:
Cool white light,Warm white light,Warm yellow light
On/ off:
touch the button
Suspension distance:
0.4in
Moonlight ball size:
5.5in
Package includes:
1 x Wooden base:
1 x Moon light:
Warm notice:
1.Please allow slight errors on size due to manual measurement:
2.Please handle products with care, the package contains detailed instructions, please use the product in accordance with the instructions:
3.please do not stare it for a long time to avoid being dazzled:
4.Due to differences in light and display, there may be some color differences between the picture and the real product :
5.If for any reason you are not satisfied with your purchase, please contact us :

קונים כמו שהם אוהבים