• הנחה
  • לאחרונה
פליז קומפקטי מעודן מחבר מוט בורג חור אגרוף 12 חור חור אגרוף עור אגרוף חור אגרוף

פליז קומפקטי מעודן מחבר מוט בורג חור אגרוף 12 חור חור אגרוף עור אגרוף חור אגרוף

 
ILS 2.33

כמות סחורה
זמין

הטיפול בחום התקשה : לאחר התקשות טיפול בחום, הוא עמיד ויכול לפתור את החלקים הצרים שאינם נוחים להיפגע בפטיש מקלות יומן : המקלות עשויים בולי עץ, ומוטות החיבור עשויים פליז, עם ביצוע מעולה. היקף היישום : בורג אגרוף מתאים לחבטות עור DIY, המראה נהדר וקומפקטי, זהו בחירה מצוינת לעור DIY. הסר את הבורג העליון של מוט החיבור, הכניס את האגרוף הנדרש ואז הדק את שרוול הבורג כדי לתקן את Punch2.fix העור, אגרוף 90 מעלות בניצב למראה העור, לחץ על הידית במיקום הנדרש כדי לאגרוף את רשימת ה- Hole Package : 2 x חור אגרוף אגרוף אגרוף 2 x האחסון האחסון : סה"כ 12 אגרופים, שני אגרופים היו מצוידים על האגרוף ו.16 אינץ 'x 2 (אגרוף להחלפה) טיפול : התקשות טיפול בחום תפקוד : אמנות עור DIY חבטות כיצד להשתמש : 1.12 אגרופים : כלי אגרוף בורג מצויד ב 12 אגרופים, גדלים שונים, הנוחים לשימושך ויכולים לענות על הצרכים השונים שלך. מפרט : סוג פריט : חור בורג חומר פונץ ' : פליז, פירוט יומן : עם 12 אגרופים, בערך. רעש נמוך : בהשוואה לאגרופים רגילים, אגרוף חור בורג עור יש רעש נמוך יותר, שימוש נוח ומהיר וביצועים יציבים.


מאפייני הסחורה

Item Type:
 Screw Hole Punch
Material:
Brass, Log
Specifications:
With 12 punches, Approx. 1.5mm / 0.06in x 2, Approx. 2mm / 0.08in x 2, Approx. 2.5mm / 0.1in x 2, Approx. 3mm / 0.12in x 2, Approx. 3.5mm / 0.14in x 2, Approx. 4mm / 0.16in x 2 (Replaceable Punch)
Treatment:
Hardening Heat Treatment
Function:
DIY Leather Art Punching
How to Use:
1.Take off the top screw of the connecting rod, put in the required punch, and then tighten the screw sleeve to fix the punch:
2.Fix the leather, punch 90 degrees perpendicular to the leather appearance, press the handle at the required position to punch the hole:
Package List:
2 x Hole Punch:
10 x Punch:
2 x Storage Box:
Note:
Total 12 punches, two punches have been equipped on the puncher:

קונים כמו שהם אוהבים