• הנחה
  • לאחרונה
מדחס אוויר נייד של צמיגי WPQozzlp, משאבת אוויר ניידת 150psi למשאבת צמיג חשמלית לרכב עם נורת LED של מד לחץ דיגיטלי לחיצוניות, אופניים, מכוניות, אופנועים, צעצועי כדור מתנפחים.

מדחס אוויר נייד של צמיגי WPQozzlp, משאבת אוויר ניידת 150psi למשאבת צמיג חשמלית לרכב עם נורת LED של מד לחץ דיגיטלי לחיצוניות, אופניים, מכוניות, אופנועים, צעצועי כדור מתנפחים.

 
ILS 36.99

כמות סחורה
זמין

מצב רכבלחץ דה-פלות 2 ללא הגדרות חוזרות ונשנות, עצירה אוטומטית לאחר האינפלציה. המהירות הגבוהה יותר ונפח הגז יחזירו אתכם לכביש מהר יותר! מצויד בשלושה ממירי זרבובית שסתום אמריקאית וסיכות כדור. הערה : לא מתאים לצמיגי משאיות גדולות. 【אינפלציה חזקה ומהירה】 : נפרת הצמיגים לרכב מספקת לחץ מקסימלי של 150 psi וזרימת אוויר של 32 ליטר/דקה. יכול לשמש גם כמקור כוח חירום לטלפון שלך או למכשירים דיגיטליים אחרים. מצב אופנוע-לחץ דה-פלות 2.למנפח הצמיגים לחץ אינפלציה מרבי של 150 psi וזרימת אוויר של 23 ליטר/דקה. ו למנפח הצמיגים החשמליים יש 4 יחידות אופציונליות הכוללות PSI, בר, KPA, KG/CM², עם 5 מצבי סצינה שונים למכוניות, אופניים, אופנועים וכדורים, ומנפחים אחרים. תצוגת מסך כפול LCD מדויקת. זה אינו דורש אספקת חשמל נוספת תוך כדי ניפוח ויכול לספק אינפלציה רציפה אלחונית עד 30 דקות, ומאפשרת למשאבת אוויר זו לנפח 8 צמיגי מכוניות, 15 אופנועים, 20 צמיגי אופניים, 50 כדורים. מצב אופניים-לחץ דה-פלטה 45 psiטווח מותאם 0-150psi. מתנפח הצמיגים החשמליים הניידים הוא טובת נסיעה רב -פונקציונאלית לכל מי שרוצה דרך אמינה ויעילה לנפח את הצמיגים שלו. 【ארכיב זיכרון אינטליגנטי】 : ניתן לשנן ערכי לחץ, אתה יכול להגדיר את ערך לחץ האוויר בהתאם ללחץ הנדרש לפני השימוש במשאבת האוויר של CAR. אם מהירות האינפלציה איטית, אנא בדוק אם יש דליפת אוויר בחיבור הצינור. ו -4 מצבי אינפלציה שהוגדרו מראש (מכונית, אופנוע, אופניים וכדור) ו -4 יחידות לחץ (PSI, KPA, BAR, KG/CM²) לבחירה. מצב מותאם אישיתלחץ דה-פלות 100 psiטווח מותאם 0-150psi. קבל את זה ותן לזה לעזור לך בכל מקום!. ללא הגדרות חוזרות ונשנות, עצירה אוטומטית לאחר האינפלציה. ? 【3 מצבי נורות LED】 : לא עוד משאבה בחושך! משאבה מתנפחת ניידת זו מעוצבת עם נורות LED סופר בהירות ויש לה 3 מצבי תאורה-בהיר, מהבהב, מצב SOS, מה שמסייע אותה למקרי חירום בצד הדרך ושימוש בלילה.5-1 דקות כדי לסיים כדור. סוללת ליתיום מובנית 7800m Ah.4 ברטווח מותאם 1. קבל את זה ותן לזה לעזור לך בכל מקום!. 【אינפלציה חזקה ומהירה】 : נפרת הצמיגים לרכב מספקת לחץ מקסימלי של 150 psi וזרימת אוויר של 32 ליטר/דקה. מושלם לניפוח מכוניות, אופנועים, אופניים, כדורים ומתנפחים אחרים. ? 【חיי סוללה ארוכים】 : למשאבת האוויר יש סוללה נטענת גדולה של 6000m Ah. זה זוכר את הגדרת המדידה האחרונה שלך כדי לוודא שתוכל להשתמש בה בנוחות בפעם הבאה. ? עם גוף קל וגודל קומפקטי, ניתן לשאת אותו בקלות בכיס, בתיק או במכונית וכו '. אנא וודא שהממשק מחובר היטב לפני האינפלציה.5-1 דקות כדי לסיים כדור. צינור אינפלציה נשלף לתליית אינפלציה. העיצוב המונע על ידי סוללה מוסיף ניידות בזמן שנפטר מכבלי חשמל מעצבנים. ולוקח רק 2-3 דקות לסיים צמיג אופניים שטוח לחלוטין, פחות מ 6 דקות לצמיג רכב אחד 225/50/R17 (0-36 PSI), לוקח רק 0.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים