• הנחה
  • לאחרונה
הרכבה על טלפון גשם לרכב, מחזיק טלפון יניקה חזק לרכב לוח מחוונים/שמשה קדמית/אוורור, מחזיק טלפון סלולרי אוניברסלי לרכב, הרכבה על מכונית סיבוב 360 מעלות לאייפון סמסונג, שחור.

הרכבה על טלפון גשם לרכב, מחזיק טלפון יניקה חזק לרכב לוח מחוונים/שמשה קדמית/אוורור, מחזיק טלפון סלולרי אוניברסלי לרכב, הרכבה על מכונית סיבוב 360 מעלות לאייפון סמסונג, שחור.

 
ILS 0.33

כמות סחורה
זמין

【פעולה ביד אחת וזווית הצפייה הטובה ביותר】 מחזיק טלפון לרכב זה מאמץ עיצוב סיבוב גמיש של 360 מעלות, שיכול לעבור בקלות בין זוויות צפייה אופקיות ואנכיות ביד אחת ניתן לסובב את הזרוע הטלסקופית המתכווננת 270 מעלות, המשתרע בין 6. 【כוס יניקת סופר】 מכונית מחזיק טלפון סלולרי זו מאמצת כוס יניקה סופר חזקה וג'ל עמיד בטמפרטורה גבוהה, כוס היניקה יכולה לשאת עד 44 פאונד משקל, עם ציפוי ג'ל דביק, זה יכול להיות היטב סופג על השמשה הקדמית ומשטח לוח המחוונים, יציב אפילו בכבישים מחוספסים. מתאים ל 90% משקעי האוויר לרכב. 【שחרור קל בלחיצה אחת והגנה מושלמת】 הרכבה על מכונית זו רק צריכה ללחוץ על כפתור השחרור של 1 S בצד כדי לפתוח את הקליפ, למקם את הטלפון ולסחוט את הקליפ, כל ההתקנה יכולה להיעשות בשניות. תואם לאייפון 14 13 12 11 11 Pro Max Xr XS X 8 7 SE Mini, Samsung Galaxy S22 Ultra/ S21/ S20/ S10/ A21/ A12 Note 20, Google Pixel, Xiaomi, Redmi, Motorola, One Plus, Oppo, Huawei וכו '.62", שיכול להחזיק בבטחה את כל הסמארטפונים (4-7 אינץ ') אפילו עם מקרים עבים יותר (≤ 0. כוסות היניקה ניתנות להסרה וניתנות לשימוש חוזר לאחר שטיפה מבלי להשאיר שום סימנים על המכונית שלך. מתאים ל 90% משקעי האוויר לרכב.6 אינץ', ומבין באמת התאמה חופשית של זוויות שונות, ומאפשרת לך ליהנות מחוויית נהיגה נוחה ובטוחה יותר. 【פעולה ביד אחת וזווית הצפייה הטובה ביותר】 מחזיק טלפון לרכב זה מאמץ עיצוב סיבוב גמיש של 360 מעלות, שיכול לעבור בקלות בין זוויות צפייה אופקיות ואנכיות ביד אחת.62", שיכול להחזיק בבטחה את כל הסמארטפונים (4-7 אינץ ') אפילו עם מקרים עבים יותר (≤ 0. סדרת סמסונג : סמסונג גלקסי S22 Ultra/ Galaxy S21 5 G/ S20/ S10 Ultra/ S10 Plus/ S9/ S8/ S7/ S6/ הערה 20/ הערה 10/ הערה 9/ הערה 8/ A80/ A71/ A70/ A60/ A52/ A5/ A51/ A50 S/ A21 S/ A20 S/ A12 וכו ' : Google /Huawei /Xiaomi /One Plus /Etc. 【2022 קליפ האוורור המשודרג】 קליפ האוורור של הר טלפון מכונית זה מעוצב עם ווים יציבים במיוחד, ויוצר "שלוש נקודות אחיזה", שיכולות לחבר בחוזקה ולחבר את הלהב כדי להחזיק את הטלפון בחוזקה על האוורור, לעולם אל תיפול אל תיפול ו יחד עם זאת, נפתרת הבעיה של רשת הרשת.【מחזיק טלפון לרכב 3-in-1】 אינך בטוח איזו שיטת התקנה מתאימה יותר לרכב שלך? אל תדאג! הר הטלפוני 3-ב -1 לרכב מגיע עם כוסות יניקה וקטעי אוורור שניתן להרכיב או לחתוך אותו לפורחי האוורור, לוח המחוונים והשמשה הקדמית של המכונית שלך לגישה נוחה. 【שחרור קל בלחיצה אחת והגנה מושלמת】 הרכבה על מכונית זו רק צריכה ללחוץ על כפתור השחרור של 1 S בצד כדי לפתוח את הקליפ, למקם את הטלפון ולסחוט את הקליפ, כל ההתקנה יכולה להיעשות בשניות. 【כוס יניקה סופר】 מכונית מחזיק טלפון סלולרי זו מאמצת כוס יניקה סופר חזקה וג'ל עמיד בטמפרטורה גבוהה, כוס היניקה יכולה לשאת עד 44 קילוגרמים משקל, עם ציפוי ג'ל דביק, ניתן לספוג אותו היטב על השמשה והמשטח של לוח המחוונים, יציב אפילו בכבישים גסים.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים