• הנחה
  • לאחרונה
Hemoton 9 PCS גוף קרצוף כפפות אמבטיות כפפות קרצוף לניקוי לופה ספוג אחורי מברשת אמבטיה מברשת פילינג כפפות למכונת כביסה לאמבט גב מכוסה.

Hemoton 9 PCS גוף קרצוף כפפות אמבטיות כפפות קרצוף לניקוי לופה ספוג אחורי מברשת אמבטיה מברשת פילינג כפפות למכונת כביסה לאמבט גב מכוסה.

 
ILS 0.67

כמות סחורה
זמין

כפפות פילינג 60x6 - הפוך את גופך לחלק על ידי הסרת האבק על פני העור שלך, ניגוב עודף שמן בכפפות הרחצה הנקבוביות שלך.כפפות מקלחת פילינג : קרצוף מקלחת כוסית- עשוי חומר, קרצוף הרב-אמבטיה מיועד לשימוש במקלחת. כפפות סיליקון : האמבטיה מפילה כפפות, קרצוף גב, מנקה עמוק ומחיה את עורכם העמום והיבש. - מנקה עמוק ומחיה את כפפות הפילינג העמום והיבש שלך לגוף. - עשוי חומר, קרצוף האמבטיה הרב-תכליתי מיועד לשימוש בהחזרת מכונת כביסה. גוף : ידית מקלה על קרצוף אזורים שקשה להגיע אליו. שניהם מתאימים למקלחת עור שומנית ויבשה מקלחת גב. החבילה כוללת 3 x תכונות כפפות כפפות אמבטיה 6 x משוך - צבע : כפפות ציאן ובז 'לניקוי. קרצוף גוף לגברים : הפוך את גופך לחלק על ידי הסרת האבק על פני העור שלך, ניגוב עודף שמן בנקבוביות שלך. כפפות ארת פילינג מזווה מסיר את האבק ביעילות ואת עודפי השמן משטח העור שלך. -ידית מקלה על קרצוף אזורים שקשה להגיע אליהם המפילדים את השפשוף האחורי. קרצוף ניקוי גב : עשוי חומר, קרצוף האמבטיה הרב-תכליתי מיועד לשימוש במקלחת. - כפפות סיבים טבעיים של פילינג טבעי, כפפות סיבים טבעיים מפילחים בעדינות ומשאיר את העור חלק. - חומר : מברשת אמבטיה של סיבים טבעיים.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים