• הנחה
  • לאחרונה
חדר מקלחת סגלגל מחצלת ללא החלקה, כרית עיסוי מקלחת עצלה בגודל 31.5x15.7 אינץ 'עם אבן פומס רגל הניתנת להחלפה וכוסות יניקה חזקות של גומי וחורי ניקוז, ידידותיים למשפחה וקל לניקוי.

חדר מקלחת סגלגל מחצלת ללא החלקה, כרית עיסוי מקלחת עצלה בגודל 31.5x15.7 אינץ 'עם אבן פומס רגל הניתנת להחלפה וכוסות יניקה חזקות של גומי וחורי ניקוז, ידידותיים למשפחה וקל לניקוי.

 
ILS 98.90

כמות סחורה
זמין

המחצלת העגולה הגדולה מתחברת היטב לרצפה של כל אמבטיה או ספא מבלי להחליק או להחליק ולשחרר בקלות מהשטח בעת הצורך 【הרגע את כפות הרגליים】 : Slipmat מקלחת נותן לך עיסוי מיני רגלי כדי להקל על העייפות שלך ולבצע טיפול פילינג פשוט. That מה תקבל? 1 x סליפמת מקלחת. ✲- זה מתכופף באופן שרירותי, גמיש ואלסטי, לא קל לעיוות. נהדר לילדים, קשישים ובעלי איזון. Material : ✲- מאטיס האמבט שנבנה עם חומר PVC ללא טקס ללא טקס. נטול הטרחה, מחצלת האמבטיה ניתנת לרחיצה במים קרים ועם חומר ניקוי עדין. 2) אנא אפשר שגיאה של 1-2 ס"מ עקב מדידה ידנית. זה מתכופף באופן שרירותי, גמיש ואלסטי, לא קל לעיוות. Peppicification : משקל : 640 גרם קוטר : 55x55 ס"מ צבע :  TIPS : 1) אנא התבונן בזהירות בגודל ולצבע לפני רכישת Slipmat המקלחת. המשטח המרקם עושה גם כרית יפה לרגל כשאתה מתרחץ ארוך. נטול הטרחה, מחצלת האמבטיה ניתנת לרחיצה במים קרים ועם חומר ניקוי עדין. Eesy לניקוי】 : ניקוי מעת לעת את מחצלת האמבטיה יבטיח מראה טרי על ידי הסרת הצטברות שמן וסבון. 【בסיס יניקה חזק】 : מאבטח בקלות לכל משטח חלק ונקי, מחצלת האמבטיה משתמשת בכוסות יניקה קטנות כדי לדבוק ברצפת האמבטיה. 【מחצלת PVC ידידותית לסביבה】 : עמיד במיוחד, מחצלת האמבט הסגלגל בנויה עם חומר PVC ללא לטקס. Mho Selecte There Slipmat המקלחת שלנו? ⭐- תחתית ללא החלקה : שיפור בטיחות האמבטיה, המחצלת מספקת משיכה ויציבות נוספת תוך המקלחת כדי למזער את הסיכון לחליקות ונפילות מזיקות. Meaky לניקוי : ניקוי מעת לעת את מחצלת האמבטיה יבטיח מראה טרי על ידי הסרת הצטברות שמן וסבון. 【הרגע את כפות הרגליים】 : Slipmat מקלחת נותן לך עיסוי מיני רגלי כדי להקל על העייפות שלך ולבצע טיפול פילינג פשוט. המשטח המרקם עושה גם כרית יפה לרגל כשאתה מתרחץ ארוך.【הפחיתו את הסיכון לחליקות ונפילות】 : סגלגל נוח ומאובטח על משטחים רטובים וחלקלקים, המחצלת כוללת משטח מרקם קל עם חורי ניקוז מרובים למתיחה ויציבות רבה יותר. ♥- זה נהדר לילדים, לקשישים ולאלה עם בעיות איזון. נהדר לילדים, קשישים ובעלי איזון. עיסוי כף רגל : מרקם ייחודי יכול לעזור לעסות את סוליות כפות הרגליים ולגרום לך להרגיש בנוח.


מאפייני הסחורה

Weight:
640g Diameter

קונים כמו שהם אוהבים