• הנחה
  • לאחרונה
נואלן גאד טיול תיק דאפל לגברים 50L תיק כושר ספורט בינוני עם כיס הפרדה רטוב יבש ותא נעליים שבוע תרמיל לילה לטיול תיק תרמיל תיקון.

נואלן גאד טיול תיק דאפל לגברים 50L תיק כושר ספורט בינוני עם כיס הפרדה רטוב יבש ותא נעליים שבוע תרמיל לילה לטיול תיק תרמיל תיקון.

 
ILS 29.99

כמות סחורה
זמין

【תיק חדר כושר בינוני רב-תכליתי】 מחזיק בקלות את כל חדר הכושר או פריטי הנסיעות שלך, בחירה נהדרת כתיק כושר, תיקי דאפל נסיעות, תיק יוגה, תיק שבוע, תיק לילה, תיק נסיעות, תיק אימון, מזוודות נשיאה Traping תא נעליים עצמאי וכיס רטוב】 תיק נסיעות Noelen GAD כולל תא נעליים גדול ונושם לאחסון הנעליים שלך. 【כיסים מרובים】 שקית דמיה לגברים יש שקית ראשית אחת, 1 כיס מיקוד קדמי, כיס רטוב אחד, 1 תא נעליים עצמאי, כיס רוכסן צד אחד, 1 כיס רוכסן פנימי, 2 רצועות רשת ביד, שרוול מגרש אחורי אחד. עמיד : תיק נסיעות זה עשוי מבד עמיד באיכות גבוהה ועור PU באיכות גבוהה עם חתיכות תחתונות. זה יכול לשמש גם כתיק יד, תיק כתף (חגורה ניתנת), תרמיל (חגורה נסתרת) ושקית מזוודות (ידית כפולה). 【תיק חדר כושר בינוני רב-תכליתי】 מחזיק בקלות את כל חדר הכושר או פריטי הנסיעות שלך, בחירה נהדרת כתיק כושר, תיקי דאפל נסיעות, תיק יוגה, תיק שבוע, תיק לילה, תיק נסיעות, תיק אימון, מזוודות נשיאה. המדידה היא : 21 x 10 x 10 אינץ '.42 פאונד בלבד והוא קל מאוד. בקתת נעליים : מצויד בתא נעליים צדדיות, שיכולות להפריד בין נעליים או בגדים מלוכלכים לצרכי ניקוי אחרים כדי לשמור על התיק נקי ויבש. בד צפיפות גבוהה לא קל לקרוע, בד מובנה אטום למים, ו -2 פתחי אוורור יכולים לשמור על תא הנעליים מאוורר ונקי. זוהי בחירה מושלמת כתיק אימון לרב -ספורט. קיבולת גדולה : תוכלו לשאת את כל מחשבי המחברת, ספרי נייר A4, בגדים וצרכים ומוצרי טיפוח יומיומיים אחרים, ויכולים להכיל בקלות פריטים שונים ולארגן אותם. 【משקל קל ועמיד】 שקיות דובל כושר שלנו עשויות מבד פוליאסטר 1000 D, אטום למים ונטול קמטים, ועמיד בלאי ועמידות בפני דמעה, הוא שוקל 1. איכות גבוהה מבטיחה עמידות, והבד חזק ועמיד בלאי. כתיק כושר, תיק זה יכול להחזיק זוג נעליים, שתי קבוצות בגדי ספורט וציוד כושר אחר, כמו חגורת כושר, כדורסל וכו '. 50 L תיק מזוודות רב-פונקציונלי בעל קיבולת גדולה עם קיבולת גדולה. 【כיסים מרובים】 שקית דמיה לגברים יש שקית ראשית אחת, 1 כיס מיקוד קדמי, כיס רטוב אחד, 1 תא נעליים עצמאי, כיס רוכסן צד אחד, 1 כיס רוכסן פנימי, 2 רצועות רשת ביד, שרוול מגרש אחורי אחד. לענות על צרכי השימוש השונים שלך.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים