• הנחה
  • לאחרונה
שלום דלעת-סתיו סתיו ודלעת סתיו תודה תוויות מדבקות הערכת לקוחות לעסקים קטנים, 60 1.5 מדבקות מעגל מאת אמנדקריאציה, למעטפות, גלויות, דיוור ישיר, עוד!

שלום דלעת-סתיו סתיו ודלעת סתיו תודה תוויות מדבקות הערכת לקוחות לעסקים קטנים, 60 1.5 מדבקות מעגל מאת אמנדקריאציה, למעטפות, גלויות, דיוור ישיר, עוד!

 
ILS 13.99

כמות סחורה
זמין

5 אינץ תודה תוויות הם מושלם עבור מגוון רחב של שימושים. * אנו עומדים מאחורי המוצר שלנו, אם אתה לא מרוצה לחלוטין מכל סיבה שהיא פשוט לפנות אלינו כדי להחזיר את המוצר שלך לקבלת החזר מלא. בנוסף, הם מודפסים על 60 # מלאי באיכות אולטרה.5 סנטימטרים שלך לקוחות הערכה מדבקות הם גדול יותר & יציב יותר מאשר רוב. 100% תוצרת ארצות הברית : היה סמוך ובטוח שאתה מקבל אומנות אמריקאית אמיתית. כך להוסיף לסל מייד!! למה לבחור מוצרים מאמנדה הבריאה? * כל פריט הוא מותאם אישית שתוכנן על ידי אמנדה עצמה! * אמנדה הבריאה כבר בעסקים מאז 2011 להביא פריטים צד ייחודי לאמהות וילדים. * אנו שמים לב לפרטים הקטנים ביותר, כי הם יד תוכנן טיפול מלא נלקח בהפיכתם מיוחד במיוחד כדי להיות המוצרים היפים ביותר שהזמנת. איכות מדהימה : תשכחו מתוויות צ ' ינצ ' יר קטנות יותר המודפסות על נייר דקיק. מה עוד, אתה יכול לסמוך על אלה מדבקות מנקר עיניים עבור אומנות כל אמריקאי : הם מעוצבים, מודפסים & ארוז בקפידה ביד כאן בארצות הברית. אלה מדבקות כיף לעזור לך לזהות את הלקוחות שלך בסגנון. התבלטו בחגיגות שלכם וקבלו את ההזמנות היצירתיות והחדשניות ביותר במקום אספקה בייצור המוני שניתן למצוא בכל מקום. 100% כסף בחזרה להבטיח, הרכישה שלך הוא סיכון משלוח!. הם עושים את זה מהיר וקל להוסיף מגע אישי ההזמנות והתקשורת שלך. מהעיצוב המומחה ועד מדבקות הפרימיום ועד להדפסה בצבע מלא. עיצוב מקורי מאת אמנדה יצירה. הדביקו אותם על קופסאות, חבילות, מעטפות, דיוורים, גלויות, פליירים או השתמשו בהם כחותמות מעטפה בדיוור הישיר שלכם.עומס הערכה : עוצב על ידי אמא מוכשרת, המדבקות החגיגיות הללו כוללות הודעה ללקוחות שלך שאוהבים משחקי מילים-הם מדהימים! אלה מוסיפים נופך אישי לכל ההזמנות והתקשורת שיוצאים ללקוחות שלך-תודה מיוחדת לכל מי שקונה קטן! אמנדה הבריאה.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים