• הנחה
  • לאחרונה
נגן קסטה, נגן קלטת נייד ווקמן עם שקע 3.5 ממ, תמיכה בסוללה ומופעלת על ידי USB, ידנית FM Channel Search FM AM Channel

נגן קסטה, נגן קלטת נייד ווקמן עם שקע 3.5 ממ, תמיכה בסוללה ומופעלת על ידי USB, ידנית FM Channel Search FM AM Channel

 
ILS 24.56

כמות סחורה
זמין

פונקציית חיפוש ערוצים ידנית נוסטלגית FM רשימת חבילות ערוצי FM/AM : 1 x נגן קלטת (סוללה לא כלולה) 1 x כבל כוח USB 1 x הערה ידנית : שימו לב שהסוג החדש והסוג הישן של מוצר זה יישלחו באופן אקראי, וודא שלא יהיה אכפת לך לפני שתזמין נגן אחד יכול לשמש לקסטה, רדיו ו -2 מצבי הפעלה בו זמנית.5 מ"מ לפלט סטריאו. תומך גם בכוח הסוללה וגם בכוח USB.5 מ"מ לפלט סטריאו. נגן אחד יכול לשמש לקסטה, רדיו ו -2 מצבי הפעלה בו זמנית. איכות צליל ללא הפסד : נגן הקלטת בנה רמקולים להשמעה ללא הפסד. עם זה, אתה כבר לא צריך לשאת נגן קלטת מגושם בדרכים!.עיצוב קלאסי : נגן הקלטות לא רק מנגן קלטות, אלא יכול גם להאזין לתחנות רדיו AM FM, כך שמכשיר אחד עונה על צרכים רבים. זה מוצר לכל המשפחה, צעירה ומבנה. זה יכול לשמש גם כדי להתחבר למערכת הקול של המכונית שלך. מפרט : סוג פריט : קלט אוזניות קוויות פלייבק יכולות לשמוע את צליל הקלטת או השמעה חיצונית ישירה עם הרמקולים של המכונה. קל לחיבור : אתה יכול להשתמש בשקע 3.5 מ"מ של קלטת קלטת קלטת כדי לחבר אוזניות או רמקולים. עיצוב נייד : לנגן הקלטת הנייד יש עיצוב קומפקטי שאינו תופס מקום רב ומתאים בקלות בתיק או בכיס שלך. נגן קסטה, נגן קלטת נייד ווקמן עם שקע 3. פונקציית רדיו : ניתן להשתמש בנגן הקלטות הנייד במצב רדיו כדי להאזין ל- AM או FM; רדיו AM : 52k Hz-171k Hz; FM : 76 MHz - 108 MHz.


מאפייני הסחורה

Item Type:
Cassette Player
Material:
ABS
Colour:
Black
Battery:
2xAA Battery (Not Included)
Speaker:
45mm/1.8in x 8Ω x 1W
FM:
76MHZ-108MHZ
AM:
52KHZ-171KHZ
Product Features:
1.Tape player Tape direct playback wired headphones can hear the sound of the tape or direct external playback with the machine's own speakers:
2.Innovative cassette player hifi can listen to the sound played out by the tape player:
3. This cassette player can be used as a radio, supporting FM and AM bands:
Easy to operate, compact shape. Supports both battery power and USB power. Nostalgic manual FM channel search function for FM/AM channels:
Package List:
1 x Cassette Player (Battery Not Included):
1 x USB Power Cable :
1 x Manual :
Note:
Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering.:

קונים כמו שהם אוהבים