• הנחה
  • לאחרונה
מערכת רמקולים קואקסיאליים של Luqeeg 4in 300W רכב קואקסיאלי רכב עם עכבה של 4 אוהם & 60Hz -20kHz תגובת טווח מלא תגובה לרכב רכיב רכב סטריאו לרכב למערכות שמע לרכב

מערכת רמקולים קואקסיאליים של Luqeeg 4in 300W רכב קואקסיאלי רכב עם עכבה של 4 אוהם & 60Hz -20kHz תגובת טווח מלא תגובה לרכב רכיב רכב סטריאו לרכב למערכות שמע לרכב

 
ILS 39.20

כמות סחורה
זמין

כיצד להשתמש : התקן והשתמש מפרט : סוג פריט : רמקול לרכב חומר : מגנט, צבע ברזל מתכת : כוח שחור : 300 וולט עכבה : 4 אוהם רגישות : 93d B (± 1. Power Power Roompaeaber : רמקולי הרכב כוללים תפוקת חשמל שיא מקסימאלית 300 W, כך שתוכלו לנגן את הרצועות המועדפות עליכם כרצונם. כוחו של הדובר עצמו אינו גדול במיוחד, ויהיה רעש והמהם כאשר הדובר רועש. תגובה : עם תגובת תדר של 60 Hz -20k Hz, היא משלימה את מערכת מארז הסאב -וופר הנוכחית שלך עבור צליל סטריאו מלא. אין להתקין מגבר כוח, צליל המארח אינו טוב, הכוח לא טוב, הרמקול חזק, יהיה רעש וזמזום.התאמה אוניברסלית : עיצוב עמיד וייחודי שמשלב בצורה מושלמת רמקולים רועשים עם נהגי חשמל גבוהים.5d B) ודירוג עכבה של 4 אוהם, היחידה מפחיתה את העיוות כך שתוכל ליהנות מצליל ברור. סליל קולי איכותי : עיצוב סנפיר סליל קול מתקדם לפיזור חום טוב יותר ושמירה על שלמותו המבנית, מה שאומר שהרמקולים שלך יימשכו זמן רב.5d B) טווח תדרים : 60 הרץ-20 קילו הרץ היקף של יישום : מתאים לכל רשימת החבילות של מערכות האודיו : 1 x רמקול רכב הערה : אנא אשר את המפרטים לפני הרכישה. נאמנות גבוהה : עם רגישות של 93d B (± 1. תהליך תצורה מחדש אינו מתחבר כראוי יפיק רעש וזום. תואם לכל מערכות האודיו לרכב.


מאפייני הסחורה

Item Type:
Car Speaker
Material:
Magnet, Metal Iron
Colour:
Black
Power:
300W
Impedance:
4 OHMS
Sensitivity:
93dB (±1.5dB)
Frequency Range:
60Hz-20KHz
Scope Of Application:
Suitable for all car audio systems
Package List:
1 x Car Speaker:
Note:
Please confirm the specifications before purchasing.:
1. The actual power of the speaker itself is not very large, and there will be noise and humming when the speaker is loud.:
2. The reconfiguration process does not connect properly will produce noise and hum.:
3. There is no power amplifier installed, the sound of the host is not good, the power is not good, the speaker is loud, there will be noise and buzzing.:

קונים כמו שהם אוהבים