• הנחה
  • לאחרונה
ערכת עט לניקוי אוזניות פרו 1 2, ערכת ניקוי אוזניות 3 ב-1 מברשת רכה לכלי ניקוי, אוזניות, אבק בתיבת אוזניות בלוטות', מצלמה וטלפון נייד מרק ניקוי )

ערכת עט לניקוי אוזניות פרו 1 2, ערכת ניקוי אוזניות 3 ב-1 מברשת רכה לכלי ניקוי, אוזניות, אבק בתיבת אוזניות בלוטות', מצלמה וטלפון נייד מרק ניקוי )

 
ILS 12.99

כמות סחורה
זמין

פעמיים הסתיימו עיצוב : צד אחד הוא רך ספוג מברשת, אשר יכול לנקות את אבק בתוך אלחוטי טעינת תיבת של אוזניות; הצד השני הוא עט טיפ גבוהה-צפיפות מברשת כדי לנקות את עיקש אבק ושעוות אוזניים על אוזניות, וביסודיות לנקות את פערים יישום רחב : כפול-סוף נסתר עיצוב, יכול להיות מופעל ומאוחסן כרצונו. קל ונייד : עט הניקוי של איירפודס הוא באורך של כ -4 אינץ ' וקל משקל ונייד, כך שתוכל לשמור אותו בכיס או בתיק שלך לניידות קלה ולהשתמש בכל עת ובכל מקום. לחץ ולדחוף את הקצה השני למטה ואת נוהרים ספוג יהיה דחף החוצה. אם המיקום המקורי רצוי, פשוט משוך את כפתור הדחיפה בחזרה למצב האמצעי. מתאים למגוון רחב של אוזניות, כולל איירפודים, סמסונג, וואווי ועוד. חבילה : 1 עט ניקוי רב תכליתי. ניקוי האוזניות שלך לא רק משחזר את הצליל של האוזניות שלך, אלא גם מגן על השמיעה שלך!!! כיצד להשתמש ניקוי עט? פשוט לחץ קלות על הכפתור האמצעי עם האגודל, דחף קדימה והקצה והמברשת יידחפו החוצה. מתנה מעולה : במתנה עבור חברות, חברים, הורים, ילדים, וחברים.ערכת ניקוי רב תפקודית : ערכת ניקוי אוזניות 3 ב -1 עם מברשת ספוג בצפיפות גבוהה וקצה עט מתכת-העיצוב הנסתר של הראש הכפול לערכת הניקוי נקי לא רק לאוזניות בלוטות', אלא גם למחשב, טלפון נייד, מצלמה, טאבלט, שעון חכם ועוד.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים