• הנחה
  • לאחרונה
LLMSIX 300 יח 'סיכות מפוצלות זהב מתכת מחדקים מחייבים מיני חיבורי נייר מלאכה בראדס מתכת בראד מחזקים עגול גרוטאות מלאכה עגול סיכות מפוצלות למלאכות נייר פרויקטים DIY.

LLMSIX 300 יח 'סיכות מפוצלות זהב מתכת מחדקים מחייבים מיני חיבורי נייר מלאכה בראדס מתכת בראד מחזקים עגול גרוטאות מלאכה עגול סיכות מפוצלות למלאכות נייר פרויקטים DIY.

 
ILS 5.99

כמות סחורה
זמין

【חומר באיכות גבוהה】 : סיכות מפוצלות עגולות עשויות מברזל באיכות גבוהה, קל משקל ועמיד, לא קל לשבור, משטח חלק הכנס את הרצועה לחור 3. אתה יכול גם להשתמש בו כדי ליצור קטעי טבעת תלויים למלאכות ילדים. יש את ההבדל במסכים, צבע המוצר עשוי להיות מעט שונה מהדבר האמיתי.【חבילת ערך】 : תקבלו 300 יחידות פסטל פסטל מתכת בראד מחברים בראדס מתכת אלו מאורגנים היטב בשקית ניילון ניידת קטנה. זה יכול לספק לך חיי שירות ארוכים. 【שימוש רחב】 : מחברים נייר מיני בראדס נמצאים בשימוש נרחב בספרי אלבומים, ספרי חתימה, כרטיסי ברכה, כרטיסים, אלבומי תמונות, אלבום חתימה, אביזרי פרחים, אביזרי צעצועים ואביזרי מוצרי נייר וכו '. מחברי בראד מתכת פסטל מתכתיים אלה מאורגנים היטב בשקית ניילון ניידת קטנה. -הסיכות המפוצלת העגולה המתכת מתאימה לכל המלאכה, ממתחילים ועד מתקדמים. הכמות מספיקה, לא תדעך ועמידה בפני קורוזיה. בעת אגרוף חורים בעיתון, החורים לא צריכים להיות גדולים מדי, כל עוד כפות רגלי הסיכות יכולות לעבור. כמות מספקת מאפשרת לך למרוח בהזדמנויות מרובות, וחלקם ניתן להשאיר במקרה של צרכים בלתי צפויים. אתה יכול ליצור בעבודת יד עם ילדיך, כך שהילדים יוכלו לשפר את יכולתם הידנית ולהקרב את מערכת היחסים בין הורה לילד. סיכת הקוטר אינה מתאימה לילדים צעירים מכדי למנוע בליעה. אם אינך מרוצה מצורת המחברים, אתה יכול להתאים אותו שוב ושוב. 【חינוכי】 : לסיכות מפוצלות עגולות יש משטח חלק, שלא יגרד את ידים של ילדים והם בטוחים מאוד. 【פונקציה】 : מחברי הנייר מתוכננים עם נקודות נוזל עצמי המוטות את העיתון באופן אוטומטי וקבועות היטב; מחברים יציבים ומצופים פליז אלה מספקים דרך יעילה ומושכת להחזיק מסמכים באופן מאובטח יחד. זה יכול לספק לך חיי שירות ארוכים. 【חומר באיכות גבוהה】 : סיכות מפוצלות עגולות עשויות מברזל באיכות גבוהה, קל משקל ועמיד, לא קל לשבור, משטח חלק.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים