• הנחה
  • לאחרונה
סרטי קצה חוטי יוטה,סרט סאטן סרט מלאכת בד רחב,2.5 אינץ ' על 10 מטרים סרט עטיפת חג המולד לעיצוב הבית,קשתות פרחוניות סתיו עשה זאת בעצמך,קישוט חתונה,עצים, אריזת מתנה.

סרטי קצה חוטי יוטה,סרט סאטן סרט מלאכת בד רחב,2.5 אינץ ' על 10 מטרים סרט עטיפת חג המולד לעיצוב הבית,קשתות פרחוניות סתיו עשה זאת בעצמך,קישוט חתונה,עצים, אריזת מתנה.

 
ILS 6.99

כמות סחורה
זמין

קישוט סל מתנה -אתה יכול להשתמש בסרטי בד זה כדי לקשט את מלאכות החג שלך,כגון קישוט מלאכות חג המולד,מלאכת קשתות פרחוניות,אריזת מתנה,זר חג המולד,עיצוב בית חווה,זר,מתנות,גרם מדרגות,עשה זאת בעצמך,זר עץ חג המולד,קשת עץ חג המולד,סלי מתנה וכו', השימוש בהם יכול לשפר את אווירת הפסטיבל המשמחת.*חומר * - את קווית סרט הוא עשוי פו יוטה חומר, אשר הוא נוקשה יותר בד ואינו דוהה בקלות. כאשר אתה פותח אותו, בבקשה להיות זהיר ולהימנע מפגיעה בעצמך!. *קלאסי עיצוב * - כל רול של יוטה סרט מתחבר מתכת חוטים בשני קצוות,אשר הוא שימושי להחזקת צורך צורות,זה הוא גם ארוז וקבוע עם סיכה, נוח לך לשימוש וחנות. זה רחב יוטה סרט הוא בחירה מצוינת כאשר אתה רוצה משהו כי הוא באופן טבעי אופנתי. אחד הדברים שאנשים אוהבים לעשות עם הסרט שלנו הוא זר יוטה. שלנו יפה יוטה קווית סרט גם הוא נהדר להכנת אופנתי ומלאכות טבעיות. כל אורך : 10 מטרים.בבקשה לאפשר שגיאות קלות של גודל בגלל מדידה ידנית. קבלת כרטיס מתנה.הצבעים עשויים להיראות מעט שונים בשל מסכים שונה, בבקשה תנצח בסוגו. הסרט הוא 2 " רחב " והוא חוטית כך ביצוע קשתות יפה היא פשוטה. פרויקטים יצירתיים עשה זאת בעצמך. זה רחב יוטה סרט הוא נהדר ליצירת יפה קשתות עבור חבילות, אבל זה לא השימוש היחיד שתמצא עבור זה. קל לשימוש-סרט בד בעבודת יד קווית הוא קל לשימוש ולא tangle. אם אתם מחפשים סרט למראה טבעי, סרט חוטי יוטה מקסים זה בגודל 2-1/2 אינץ ' על 10 מטרים הוא בחירה מצוינת.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים