• הנחה
  • לאחרונה
איופליה צלליות מקל צלליות מקל גליטר שיפוע צלליות מקל כפול צבע צלליות מקל 2 ב 1 שיפוע צלליות עיניים איפור 2.5 גרם סגנון4

איופליה צלליות מקל צלליות מקל גליטר שיפוע צלליות מקל כפול צבע צלליות מקל 2 ב 1 שיפוע צלליות עיניים איפור 2.5 גרם סגנון4

 
ILS 0.67

כמות סחורה
זמין

72 על 05 גרם כיצד להשתמש : 1. מתאים לאירועים שונים : כפול צבע צלליות מקל הוא מתאים לפנאי, סלון, מסיבה, חתונה, וכו'. את עין איפור צבעים יכול לשמש על שפות, פנים, רגליים וגוף. תיאור : צלליות מקל יוצר להפליא סקסי ונשי עין איפור בקלות. תכונות : צלליות מקל-צבע : כפי שמוצג. חבילה כולל 1 * צלליות מקל. - סגנון : מס 4-מפרט : 2. - חומר : תמצית צמח. לאחר מריחת 2-3 פעמים בזווית העין, השתמש באצבעותיך כדי למזג קלות את הצללית, ובאופן טבעי לפרש את צללית השיפוע. השתמש בצבע הראשי כדי למרוח לאורך שורש הריסים, ולמרוח מזווית העין מאחור לפנים. - גודל : 12 על 2 על 2 סנטימטר/4. מתאים לכל אירוע, אם זה הוא טבעי יומי איפור או גרנד ערב איפור, אלה מקלות של צלליות יכול להיות מושגת בקלות. לטווח ארוך עמיד למים : איפור צלליות הוא עמיד למים ויכול לשמור על יפה עין איפור עבור עד 8 שעות של לובש זמן, ללא קמטים או דהייה. קל צבע : צלליות מקל בקלות מתאר יפה צללים סביב העיניים, מציג ברור וחזק איפור אפקט, ביצוע אתה מוקסם ומקסים. קל לשימוש : לאורך זמן צלליות הוא שני טון מקל, אתה יכול בקלות להשיג ללא רבב, טבעי איפור.מספק מדהים מסתור כוח : צלליות רק צריך לסחוב את צלליות מקל, זה צלליות מקל יש גוונים שונים לבחירה, רק אחד מגע.


מאפייני הסחורה

2.5g.:
How to use:
1. Use the main color to apply along the root of the eyelashes, and apply from the corner of the eye from back to front.:
2. After applying 2-3 times to the corner of the eye, use your fingers to lightly blend the eyeshadow, and naturally interpret the gradient eyeshadow.:

קונים כמו שהם אוהבים