• הנחה
  • לאחרונה
אננמארי ברלינד קרם עיניים גברים - מעיר את האזור העייף סביב העיניים שלך ומעניק לו לחות נוספת. תאימות העור ויעילות אושרו מדעית. ללא נגזרות שמן מינרלי.

אננמארי ברלינד קרם עיניים גברים - מעיר את האזור העייף סביב העיניים שלך ומעניק לו לחות נוספת. תאימות העור ויעילות אושרו מדעית. ללא נגזרות שמן מינרלי.

 
ILS 20.20

כמות סחורה
זמין

דחיפת אנרגיה : קרם העיניים הקירור והמרענן שלנו עם מתחם האנרגיה החדשני העשוי מטאורין בוטני וקפאין אורגני מעיר את האזור העייף סביב עיניך ומעניק לו לחות נוספתדחיפת אנרגיה : קרם העיניים הקירור והמרענן שלנו עם מתחם האנרגיה החדשני העשוי מטאורין בוטני וקפאין אורגני מעיר את האזור העייף סביב עיניך ומעניק לו לחות נוספת. קפאין אורגני דואג, ממריץ ומחליק את העור. שימוש מוצע : החל על העור המנקה סביב העיניים בבוקר ובערב, ועסה בעדינות. כוחו של ג'וניפר וקפאין : תמצית ברי ג'וניפר אורגנית עשירה בשמנים אתרים. כל מוצרי Annemarie Börlind הם 100% ללא סיליקון, ללא פרפין, ללא שמן מינרלי, נטול אכזריות ונטול מרכיבים שהשתנו גנטית. תאימות העור ויעילות אושרו מדעית. כל מוצרי Annemarie Börlind הם 100% ללא סיליקון, ללא פרפין, ללא שמן מינרלי, נטול אכזריות ונטול מרכיבים שהשתנו גנטית. קפאין אורגני דואג, ממריץ ומחליק את העור. כוחו של ג'וניפר וקפאין : תמצית ברי ג'וניפר אורגנית עשירה בשמנים אתרים. רכיבים פעילים : ברגמוט, כתום, הל וערער מעצבים את התו העליון של הניחוח ומשלימים על ידי ניחוחות לבנדר, גלבנום, יסמין ופלפל. שימוש מוצע : החל על העור המנקה סביב העיניים בבוקר ובערב, ועסה בעדינות. מספק בעיטה של ​​רעננות ומבטיח כי התאים מסופקים במיוחד בחמצן וחומרים מזינים כך שיש להם מספיק אנרגיה כדי לחדש את עצמם. Cedar, Pachouli ו- Lignum Vitae משלימים את הקומפוזיציה ויוצרים את תו הבסיס. יש לו השפעה אנטי דלקתית ובכך מרגיעה את העור.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים