• הנחה
  • לאחרונה
100 יחידות בתולת ים מדבקות נסיכה, לבקבוקי מים ויניל מדבקות קריקטורה אטומות למים, לילדים לילדים מדבקות אנימה חמודות למחשב נייד מדבקות סקרפיות של הידרופק.

100 יחידות בתולת ים מדבקות נסיכה, לבקבוקי מים ויניל מדבקות קריקטורה אטומות למים, לילדים לילדים מדבקות אנימה חמודות למחשב נייד מדבקות סקרפיות של הידרופק.

 
ILS 2.00

כמות סחורה
זמין

שימו לב : מדבקות אלה אינן חלות על משטחים מחוספסים ולא אחידים לבקבוקי מים, ציוד לבתי ספר, טלפון, גיטרה, סקייטבורד, מחשב, מזוודות, אופניים, מכוניות וכו '. כל מדבקות הנסיכה המצוירות לילדים הן 100% חדשות לגמרי. קבלו את המדבקות שלכם, נקו את פני השטח, הוצאו מהנייר, אל תהסס להתאים אישית את חפציכם, לגרום לאישיותכם לזרוח! ? ? 【מתנה מושלמת】 המדבקות החמודות שלנו הן אידיאליות כמתנות לחברים, לילדים ובני נוער. נטול קעקועים, עשן, אלימות, פורנוגרפיה וכו ', מקווה שמדבקות בת הים הנסיכות הללו יוסיפו כיף לחייכם !!! תכונות : 1, תמונה ברורה והדפסה מעודנת; 2, קל להסרה ואל תשאיר שאריות; 3, יכול בקלות לקלף ולהתמיד במקום אחר; 4, הגנה מפני שמש ועמידה במים! הצבע כמעט ולא מתפוגג; שלבים לשימוש? 1, אשר את האובייקט שיש להדביק עליו; 2, נקה את פני האובייקט; 3, השג את המדבקות וקרע את הנייר התחתון; 4, הדביקו היטב את המדבקה על פני האובייקט, ואינם משאירים פערים; 5, אם לא מודבק כראוי, אתה יכול לקרוע אותו ולהדביק אותו שוב; 6, השתמש באוויר חם כדי להפוך את המדבקה למוצקת יותר אם אתה יכול להגיע. התאם אישית את חפציך עם מדבקות הוויניל החמודות האלה, הביאו תענוגות שונים לחייכם, כל מדבקות הקריקטורה של הנסיכה בריאים ומתאימים לילדים, בני נוער, מבוגרים. מדבקות בתות ים של נסיכה פיות חמודות זו יכולות להביא הרבה כיף לחייכם. ניתן לשימוש חוזר במדבקות הקריקטורה החמודות שלנו.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים