• הנחה
  • לאחרונה
תומאס רכבת אספקת מסיבת יום הולדת, 5 על 3 רגל תומאס קריקטורה יום הולדת שמח בייבי מקלחת באנר.מתאים לילדת בנים מסיבת יום הולדת קישוט.

תומאס רכבת אספקת מסיבת יום הולדת, 5 על 3 רגל תומאס קריקטורה יום הולדת שמח בייבי מקלחת באנר.מתאים לילדת בנים מסיבת יום הולדת קישוט.

 
ILS 14.99

כמות סחורה
זמין

דפוס דיגיטליצילום רקע (מתקפל) על חומר : ויניל 1. פנתר ספקי צד לימי הולדת הם מתאים עבור רוב האירועים, כגון מסיבות, אוכל תינוק מקלחות, הילדים ימי הולדת, ילד מסיבות, ילדה מסיבות, חיצוני מסיבות, עיצוב הבית, חדר קישוט, תינוק חדר קישוט. זה הוא תומאס נושא שמח יום הולדת רקע, 5 * 3 רגליים ארוך,מתאים עבור בנות,בנים, בני נוער מסיבת יום הולדת קישוטי כל הדרישות של תמונות. *חומר איכותי בד רקע תומאס משתמש בד ויניל, דק מאוד, קל לנשיאה, וניתן לעשות בו שימוש חוזר.גודל בד רקע תומאס-5 על 3 רגל 150 ס מ רוחב על ידי 100 ס מ גבוה, פריט ישלח על ידי מקופל, אחסון קל לשאת. גודל : 5' 3 ' פרו פוליאסטר צבע : תומאס רכבת מסיבת רקע 1 איקס צילום רקע רשימת אריזה : : : 1 איקס פוליאסטר. תחושה תלת ממדית של חזק.תמיכה גיהוץ ושטיפה.ניתן לעשות שימוש חוזר פעמים רבות.ממשיות : צלם, צילום סטודיו,מסיבת אירוע אספקת,חתונה, יום הולדת,תינוק מקלחת,טבילה,סיום, משפחה. אם יש לך שאלות על המוצר או לאחר קבלת המוצר, אתה יכול לפנות אלינו בכל עת, ואנו נספק את השירות הטוב ביותר.בהשוואה ויניל או חומרים אחרים, אין קמטים, חלק, שאינו רעיוני, עמיד.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים