• הנחה
  • לאחרונה
מכסה אחיזה של בקר מגע של טומסין עבור Oculus Quest 2 עם כיסוי פנים סיליקון, כיסוי עדשות מגן, משולבת רצועת ידית סיליקון, סט אביזרים נגד זריקה אטום אור.

מכסה אחיזה של בקר מגע של טומסין עבור Oculus Quest 2 עם כיסוי פנים סיליקון, כיסוי עדשות מגן, משולבת רצועת ידית סיליקון, סט אביזרים נגד זריקה אטום אור.

 
ILS 2.33

כמות סחורה
זמין

1* עדשות מגן על כיסוי אבק מגן החומר רך ולא יגרד את המכשיר עצמו. [רצועת יד גמישה] הרצועה שניתן להתאים בהתאם לגודל הדקל הופכת את התיקון לבקר על היד שלך כדי למנוע זריקת אותה, כך שכדי להאריך את חיי השירות. אנו מספקים לך שירות החזר כספי ללא תנאי בן 30 יום, אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו!. 2* חבל נופל אנטי. אנו מספקים לך שירות החזר כספי ללא תנאי בן 30 יום, אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו!. [רצועת יד גמישה] הרצועה שניתן להתאים בהתאם לגודל הדקל הופכת את התיקון לבקר על היד שלך כדי למנוע זריקת אותה, כך שכדי להאריך את חיי השירות. החומר רך ולא יגרד את המכשיר עצמו. זה מתאים לציוד ה- VR שלך בצורה מושלמת. [כיסוי אחיזה ללא החלקה] עיצוב ייחודי של כיסוי אחיזות בקר יכול למנוע ביעילות החלקה וזיעה ולא ישפיע על הרגישות של בקר המשחקים Bluetooth עבור Oculus. 1* vr כיסוי סיליקון.2* מגע בכיסוי אחיזת בקר. [כיסוי אחיזה ללא החלקה] עיצוב ייחודי של כיסוי אחיזות בקר יכול למנוע ביעילות החלקה וזיעה ולא ישפיע על הרגישות של בקר המשחקים Bluetooth עבור Oculus. [עדשות מגן על כיסוי] כיסוי אבק אבק יש פונקציות של אבק אבק, אטום לזעזועים, אטום לשריטות ועמיד לכלוך. זה מתאים לציוד ה- VR שלך בצורה מושלמת. [כיסוי פנים של VR סיליקון] העיצוב הסגור לחלוטין של כיסוי כרית הפנים הנושמת הוא אטום למים, אטום זיעה והוכחת דליפה קלה, החלפת חבילת הפנים רכה ונוחה, קלה להתקנה ופירוק, ניתן לנקות ולהשתמש בהם מחדש.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים