• הנחה
  • לאחרונה
JJry Moving Sand Art Art מנורה 3D דינאמי חול דינאמי מנורה עם כפתור מגע אמנות חול מנורה ליד מיטה למבוגר מתנה לשולחן עבודה מרגיע עיצוב בית ומשרד/אדום/זהב

JJry Moving Sand Art Art מנורה 3D דינאמי חול דינאמי מנורה עם כפתור מגע אמנות חול מנורה ליד מיטה למבוגר מתנה לשולחן עבודה מרגיע עיצוב בית ומשרד/אדום/זהב

 
ILS 22.20

כמות סחורה
זמין

הציפה של הבועות מאוזנת עם חומרת החול מנורת שולחן חול הנעה : המנורה הייחודית של שידת הלילה, השילוב של תמונת אמנות חול ומנורת שולחן. יחד עם זאת, זה מתאים גם לזקנים או לחברים למלא את זמנם הפנוי. בשלב זה עליכם לבדוק את גודל הבועות. יחד עם זאת, זה מתאים גם לזקנים או לחברים למלא את זמנם הפנוי. מרגיע זה גם מתאים מאוד ליוצרי אמנות. זה מרגיע ומעניין לראות אותם מתפתחים עם יצירה חדשה עם כל תפנית. אמנות החול קופאת מדי פעם והבועות לא יכולות לצוף. הוא משמש כמנורת שולחן לתאורה בלילה, וניתן למקם אותו בתוך הבית כקישוט נהדר במהלך היום. הוא משמש כמנורת שולחן לתאורה בלילה, וניתן למקם אותו בתוך הבית כקישוט נהדר במהלך היום. מנורת שולחן אמנות תביא תחושה מרגיעה, טבעית ופלא למשרד ולביתכם. ההסתברות לבעיה זו, ההסתברות למצב זה היא קטנה מאוד. הם יכולים לצפות בזרימת החול, מאוד מרגיעים, מדיטטיביים ומעוררי השראה לאמנות שלהם. הבועות לא צריכות להיות גדולות מדי, רצוי סביב 2 מ"מ. עולם בחול זה הוא מנורת שולחן אמנות חול יפה מאוד. מרגיע זה גם מתאים מאוד ליוצרי אמנות.מנורת שולחן חול הנעה : המנורה הייחודית של שידת הלילה, השילוב של תמונת אמנות חול ומנורת שולחן. הם יכולים לצפות בזרימת החול, מאוד מרגיעים, מדיטטיביים ומעוררי השראה לאמנות שלהם.


מאפייני הסחורה

Voltage:
5V
Weight:
2kg
sand art Colors:
Green,Blue,Black,Purple,Red,
Size:
22.5X
Instructions for use:
During operation, just hold the product left and right to gently shake it for a while to collect all the sand in the painting on the bottom edge, and at the same time, the fixed proportion of air inside will be shaken into small bubbles, and then it can be turned upside down horizontally.:
The sand art occasionally freezes and the bubbles cannot float. At this time, you need to check the size of the bubbles. The bubbles should not be too large, preferably around 2mm. It is normal for individual bubbles to get stuck. The buoyancy of the bubbles is balanced with the gravity of the sand. The probability of this problem, the probability of this situation is very small. :

קונים כמו שהם אוהבים